سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش احزاب از اسفندماه سال 1391

درگذشت آيت‌الله خوشوقت/ اعلام کانديداتوري رضايي، متکي و باهنر

با نزديک شدن به ماههاي پاياني سال و داغ شدن تنور کانديداتوري افراد مطرح براي انتخابات رياست‌جمهوري، اسفندماه سال 91 سرشار از اعلام کانديداتوري و يا تکذيب حضور افراد شاخص در انتخابات بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با نزديک شدن به ماههاي پاياني سال و داغ شدن تنور کانديداتوري افراد مطرح براي انتخابات رياست‌جمهوري، اسفندماه سال 91 سرشار از اعلام کانديداتوري و يا تکذيب حضور افراد شاخص در انتخابات بود.

محسن رضايي رسما اعلام کانديداتوري کرد

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی "محسن رضایی"، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مرزبانان غیور استان کردستان، ضمن اعلام کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، برخی از دلایل حضورش در این عرصه را نيز اعلام کرد.

رضایی در جمع مردم دیواندره اظهار داشت: پیشنهاد شده بود در تهران کاندیداتوری خود را اعلام، تا از امکانات وسیع رسانه‌ای استفاده کنم اما با اعلام کاندیداتوری در این شهر ، بر رویکردم نسبت به پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و حل مشکلات مردم تاکید می‌کنم.

کوهکن: معرفي نامزد جبهه پيروان براي انتخابات رياست‌جمهوري در فرودين 92

"محسن كوهكن" مسئول سياسي جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره آخرين فعاليت‌هاي اين جبهه در راستاي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري و شوراهاي شهر گفت: جبهه پيروان دقيقا طبق فرآيند و برنامه‌هايي كه درنظر گرفته است در انتخابات آينده وارد عمل خواهد شد.

وي تصريح كرد: بعد از تعطيلات عيد به طور حتم نامزد مورد نظر خود براي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري را معرفي خواهيم كرد.

احمدحکيمي پور به عنوان دبير‌کل حزب اراده ملت ايران انتخاب شد


به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، اولین جلسه شورای سیاستگذاری «حزب اراده ملت ایران» منتخبین پنجمین کنگره سراسری بعد از ظهر روز چهارشنبه 2 اسفند در محل دفتر مرکزی حزب تشکیل و با رای اکثریت قاطع اعضاء؛ "احمد حکیمی‌پور" به عنوان دبیر‌کل حزب اراده ملت ایران انتخاب شد.

پيکر حضرت آيت‌الله خوشوقت به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، مراسم تشییع پیکر "حضرت آیت‌الله عزیزالله خوشوقت" معلم اخلاق صبح روز شنبه 5 اسفند ماه با حضور پرشور دوستداران و ارادتمندان به این عالم گرانقدر در دانشگاه تهران برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران بر پيکر حضرت آيت‌الله خوشوقت نماز خواندند.

گفتني است آیت‌الله خوشوقت‌ که برای انجام حج عمره در سرزمین وحی به سر می‌برد، پانزدهم بهمن ماه سال 91، به علت عفونت حاد ریوی و نارسایی کلیوی و قلبی در شهر مکه بستری شد و سرانجام در 2 اسفندماه دار فاني را وداع گفت.
 
معرفي آْل اسحاق به عنوان نامزد حزب موتلفه براي انتخابات رياست‌جمهوري


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران محمدنبي حبيبي دبيرکل حزب موتلفه اسلامي در جلسه دبيران اين حزب سخن مي‌گفت اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی یحیی آل‌اسحاق را به عنوان نامزد مورد نظر خود به جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی کرده است، تا در فرآیند هم‌گرایی اصولگرایان با محوریت روحانیت دیدگاه موتلفه اسلامی در ائتلاف لحاظ شود.

نحوه ورود اعتماد ملي به انتخابات مشخص نشده است

"محمد حائری" عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین فعالیت‌های انتخاباتي این حزب گفت:‌ متأسفانه از سال 88 تا به امروز حزب اعتماد ملی هیچگونه جلسه‌ای را تشکیل نداده است لذا تا به این لحظه نحوه ورود این حزب به انتخابات سال آینده معین نشده است.

منوچهر متکي رسما اعلام کانديداتوري کرد

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه در پیامی در 8 اسفند  رسماً اعلام کاندیداتوری کرد.

نشست خبري علي اکبر ولايتي برگزار شد

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، نشست خبري "علي‌اکبر ولايتي" عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرايان، با حضور جمع کثيري از خبرنگاران داخلي و خارجي در 13 اسفند برگزار شد.

شايان ذکر است؛ در اين نشست خبري علي‌اکبر ولايتي، آخرين برنامه ائتلاف سه‌گانه اصولگرايان را در راستاي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري آينده تشريح کرد.

سيزدهمين اجلاس مجلس خبرگان آغاز شد

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، سیزدهمین اجلاس رسمی دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری صبح روز سه ‌شنبه 15 اسفندماه آغاز به کار کرد.

در اين اجلاس که به مدت دو روز برگزار شد بار ديگر آيت‌الله مهدوي کني به عنوان رئيس مجلس خبرگان انتخاب شد.

آغاز فعاليت ستاد‌هاي انتخاباتي جبهه اصولگريان اصلاح‌طلب

"سیدعلی سیدرکنی"  دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: فعاليت‌هاي ستاد مرکزی انتخابات جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب براي انتخابات رياست‌جمهوري و شوارهاي شهر آغاز شده است.

اولين همايش تشکل خدمتگزاران آباداني و پيشرفت برگزار شد

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، همایش استانی تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت پنچشنبه 17 اسفندساعت 8 صبح با حضور اعضای شوراهای استانی سراسر کشور برگزارشد.

اولين سفر انتخاباتي نصيري زاده با شعار ايران جديد برگزار شد

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اولين سفر انتخاباتي خسرو نصيري‌زاده دبيرکل مجمع متخصصین ایران و یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد مقدس برگزار شد.

گفتنی است که این کاندیدای انتخابات آتی، در جمع متخصصین، دانشگاهیان، روحانیون و هیئت‌های مذهبی مشهد مقدس، شعار انتخاباتی خود را "ایران جدید"  اعلام کرد.

نشست خبري منوچهر متکي برگزار شد

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اولين نشست خبري منوچهر متکي به منظور تشريح مواضع انتخاباتي در 15 اسفند ماه با حضور خبرنگاران داخلي و خارجي برگزار شد.

جمعيت وعاظ ولايي براي ورود به انتخابات فعاليتي نداشته است

"حجت‌الاسلام عباس اميري‌فر"  دبيركل جمعيت وعاظ ولايي كشور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري درباره ورود زودهنگام به مقوله انتخابات جمعيت وعاظ ولايي كشور تا به اين لحظه هيچ‌گونه فعاليتي را براي ورود به انتخابات انجام نداده است.

لنکراني انتخاب خود به عنوان نامزد جبهه پايداري را رد کرد

"کامران باقري لنکراني" سخنگوي جبهه پايداري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با رد انتخاب خود به عنوان نامزد جبهه پايداري براي انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده گفت: اخبار منتشر شده مبني بر معرفي گزينه جبهه پايداري در برخي رسانه‌هاي خبري براي انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده صحت ندارد.

باهنر رسما اعلام کانديداتوري کرد

محسن کوهکن دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ "محمدرضا باهنر" دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در جلسه جامعه نمايندگان ادوار مجلس حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده را به طور رسمی اعلام کرد.  
 
وی افزود: بنده به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی باهنر فعالیت‌های وی در انتخابات آینده را پیگیری خواهم کرد.

برگزاري نشست خبري کواکبيان

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، نشست خبري "مصطفي کواکبيان" دبيرکل حزب مردم‌سالاري با محوريت انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم صبح روز شنبه 26 اسفند ماه ساعت 10:30 برگزار شد.

در انتخابات 92 پرقدرت حاضر مي شويم

"محمد فومني" دبير‌کل جبهه مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: اين جبهه در نظر داريم براي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده  با برگزاری همایش‌ها و نشست‌های استانی با موضوعات هم‌اندیشی پیرامون مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی از نقطه نظرات روحانیون، علما، نخبگان و بزرگان جامعه بهره‌مند شود.

وي خاطر نشان کرد: قدرتمند در انتخابات سال 92 حاضر می‌شویم و هیچ‌گاه با انتخابات قهر نمی‌کنیم.

اعلام موجوديت جبهه پيشگامان خدمت به خانواده هاي ايران اسلامي

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، همزمان با نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری جبهه پیشگامان خدمت به خانواده های ایران اسلامی با صدور بیانیه ای در 13 اسفند اعلام موجودیت کرد.

این جبهه سیاسی اصولگرا که از به هم پیوستن سه ائتلاف عزم ملی برای توسعه ایران اسلامی، ائتلاف نخبگان و دانشگاهیان ایران و کانون پیشگامان جنبش نرم‌افزاری تشکیل شده است قصد دارد با دستور قرار دادن یک روند گفتمانی در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به فعالیت جدی بپردازد.

برگزاري نشست خبري آل اسحاق

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران نشست خبري "يحيي آل‌اسحاق"  نامزد حزب موتلفه اسلامي براي انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده  روز سه‌‌شنبه 22 اسفند برگزار شد.

گفتني است در اين نشست خبري آل‌اسحاق درباره حضور خود در انتخابات رياست‌جمهوري صحبت کرد.


انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، انتخابات ، مرور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.