نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بر کسی پوشیده نیست، بنابراین به طور قطع حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه را در این آیین سیاسی شاهد می‌شویم.

یوناتن بت‌کلیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: با توجه به اینکه ملت ایران اسلامی فتنه چندلایه و پیچیده 1388 را پشت‌سر گذاشته‌اند با حساسیت بیشتری در انتخابات شرکت می‌کنند تا دشمنان دوباره در ارتباط با کشور ما دچار توهم نشوند که می‌توانند در این مرز و بوم تحولات را مطابق سیاست‌های خود شکل دهند.

وی با بیان اینکه فتنه 1388 برای ملت ما تجربیات زیادی در بر داشته است، افزود: ملت ما از رویدادهای چهار سال اخیر برای حراست از تمامیت کشورمان الهام گرفته‌اند و دشمنان نیز از ایستادگی و پایداری ملت درس عبرت گرفته‌اند بنابراین انتخابات سال آینده در فضایی صمیمانه، دور از دغدغه و دخالت بی‌مورد اغیار برپا می‌شود.

این نماینده مجلس با اظهار به اینکه ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی سکان هدایت کشورمان را به دست فردی اصلح و توانمند می‌سپارند، افزود: ملت دقت می‌کنند کسی که وارد عرصه می‌شود در امور مختلف اقتصادی، فرهنگی و صنعتی برنامه‌های قابل اجرا و کاربردی داشته و در سیاست خارجی نیز با برنامه وارد عمل شود.

بت‌کلیا با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم سایر کشورها برای ما خط مشی تعریف کنند، افزود: ملت ایران اسلامی صرف‌نظر از هر گونه تفکر، دیدگاه و خط فکری به آینده کشورشان حساس بوده و در رقم خوردن سرنوشت چهار ساله آن با دادن رای ایفای نقش می‌کنند.

وی به مشارکت 100 درصد جامعه آشوریان و کلدانیان کشور در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: اقلیت‌های دینی در کنار سایر آحاد جامعه در این راستا اقدام کرده و با هوشیاری و توام با بصیرت به شرکت در انتخابات مبادرت می ورزند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.