سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‎زارع فومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در انتخابات 92 پرقدرت حاضر می‌شویم/هیچ‌گاه با انتخابات قهر نمی‌کنیم

دبير کل جبهه مردمي اصلاحات گفت: در نشست اعضاي شوراي مرکزي و کميته‌هاي استانی جبهه مردمي اصلاحات، مصوبه‌اي مبني بر حضور پرقدرت در انتخابات و معرفی چند نفر از اعضا به عنوان کاندیدای شورای شهر تصویب شد.

"محمد زارع فومني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون همايش جبهه مردمي اصلاحات اظهار داشت: همايش استاني شوراي مرکزي و کميته‌هاي جبهه مردمي اصلاحات جمعه گذشته در تالار توسکا برگزار شد که در اين همايش همه اعضا نقطه نظرات خود را در ارتباط با مباحث انتخاباتي رياست جمهوري و شوراهاي شهر مطرح کردند.

دبير کل جبهه مردمي اصلاحات بیان کرد: در اين نشست بنا بر گزارش شوراي راهبردي، چند نفر از ليست کانديداهاي جبهه مردمي اصلاحات حذف شدند و اکنون شورا در حال تصميم گيري بر روي افراد باقي مانده در ليست است.

وي تاکيد کرد: در نشست اعضاي شوراي مرکزي و کميته‌هاي استانی جبهه مردمي اصلاحات، مصوبه‌اي مبني بر حضور پرقدرت در انتخابات، معرفي کانديداي همسو با آرمانهاي جبهه که پشتيبان نظام و مقام معظم رهبري و خط امام(ره) و همچنین قانون اساسي باشد، تصويب شد.

زارع فومني بيان کرد: از ديدار کانديداهاي رياست جمهوري که تاکنون صورت گرفته  گزارشی ارائه شد و همچنين تصميم گرفتيم عده‌ای از اعضاي جبهه مردمي اصلاحات را به عنوان کانديداي انتخابات شوراي شهر معرفي کنيم.

وی در ادامه گفت: جبهه مردمی اصلاحات در نظر دارد با برگزاری همایش‌ها و نشست‌های استانی با موضوعات هم‌اندیشی پیرامون مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی از نقطه نظرات روحانیون، علما، نخبگان و بزرگان جامعه بهره‌مند شود.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات خاطر نشان کرد: قدرتمند در انتخابات سال 92 حاضر می‌شویم و هیچ‌گاه با انتخابات قهر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، توسکا ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.