سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تضمين رفاه در نوروز 92 در سايه تعزیرات حکومتی

تشدید نظارت ها از سوی سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از معاونت های اصلی ستاد مرکزی سفرهای کشور، رفاه و تامین حقوق گردشگران نوروز 92 را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علیرضا مختاری دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور با بیان این خبر گفت: در راستای تدوین و ابلاغ طرح های اجرایی 18 معاونت و 12 عضو اصلی ستاد مرکزی سفرهای کشور، سازمان تعزیرات حکومتی نیز با ارائه و ابلاغ برنامه اجرایی خود با محوریت نوروز 92، تشدید اقدامات در این ایام را در دستور کار قرار داده است. 

وی با بیان اینکه این طرح به همت سازمان تعزیرات حکومتی از 15 اسفند ماه لغایت 15 فروردین سال آینده به اجرا درخواهد آمد؛ افزود: از ویژگی های اصلی این طرح می توان به حضور بی وقفه شعب در عرصه مبارزه با تخلفات، سرعت همراه با دقت در استیفای حقوق شاکی، اثربخشی سریع و به موقع اقدامات بازدارنده ، تعامل با دستگاه های ذیربط و نیز ارائه توانمندی این سازمان در امر بازدارندگی تخلفات در حیطه صلاحیت های سازمان اشاره کرد. 

مختاری همچنین با اشاره به محور ماموریت های تعیین شده ویژه طرح نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: طرح مذکور کنترل کیفیت، کمیت و قیمت کالاها و خدمات، امور بهداشتی، درمانی، دارويی و نیز قاچاق کالا و ارز را شامل می شود.

دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور با اشاره به نحوه اطلاع رسانی خدمات سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از معاونت های اصلی ستاد مرکزی سفرهای کشور یادآور شد: نصب بیل بورد و پلاکارد در مبادی ورودی و خروجی و میادین شهر، تهیه بروشورهای اطلاع رسانی، برپایی پایگاه های موقت استقرار شعب سیار، هماهنگی با مراکز صدا و سیما و نیز استفاده بهینه از سامانه پیام کوتاه بخشی از برنامه های در دست اجرا جهت اطلاع رسانی به موقع گردشگران نوروزی به شمار می آید./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.