فرماندار شهرستان چناران گفت: دشمن سعی دارد راه سعادت مردم ایران را مسدود کند و با ترفندهای اقتصادی در حال مبارزه با مردم و نظام است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید علی حسینی صبح امروز در جلسه همزمان تعزیرات و تنظیم بازار شهرستان چناران گفت: مقام معظم رهبری موضوعات کشور را به درستی و دقیق رصد می‌کنند، خصوصاً در چند سال اخیر که محور نامگذاری سال‎‌ها موضوعات اقتصادی بوده باید تذکرات و سخنان ایشان را سرلوحه و سرمشق امور خود قرار‎ دهیم.

فرماندار شهرستان چناران افزود: شعارهای سال فقط برای مسئولین نبوده، بلکه همه آحاد جامعه باید به این شعارها توجه و جامعه عمل بپوشانند؛ مردم در تمامی صحنه‌های مختلف کشور حضور داشته و مسئولین باید با تلاش برای رفع مشکلات آنان قدردان و شکرگزار این حضور باشند.

حسینی با اشاره به فضیلت امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: هر فرد در حوزه و جایگاه خود باید احساس تکلیف کند و در مقابل منکر از جمله منکرات اقتصادی شامل گرانی، کم فروشی و ... امر به معروف کند.

وی ادامه داد: کاسب حبیب خدا است، به خاطر این‌که در راستای حوائج مردم قدم بر می‎دارد و قطعاً حبیب واقعی خدا حاضر نیست در مسیر خواسته‎های مردم، خارج از ضوابط و احکام شرعی عمل کند.

فرماندار چناران گفت: التهاب در بازار به نفع هیچ فردی نیست و ارشاد و امر به معروف در بازار نیاز است.

حسینی گفت: احساس آرامش اقتصادی در مردم بسیار مهم است چراکه عدم احساس آرامش، منجر به ایجاد موج‎های مختلف کاذب شده و سوءاستفاده فرصت طلبان را به دنبال دارد.

فرماندار شهرستان چناران افزود: آگاهی رساندن به موقع به مردم باعث ایجاد آرامش در آن‌ها می‎شود.

در ادامه احمد دانش رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران گفت: نمایشگاه بهاره با 60 غرفه راه‎اندازی شده و محصولات مختلف با تخفیف 10 تا 15 درصد عرضه می‎شود.

وی افزود: چهار هزار و 280 مورد از اصناف شهرستان چناران بازرسی شده و 240 پرونده تخلف به اداره تعزیرات تحویل شده است.

دانش ادامه داد: صبح و عصر گشت‎های بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس راه‎اندازی شده و ناظران افتخاری نیز در این گشت‎ها فعالیت می‏کنند.

همچنین ماشاء‌الله جیرفتی رئیس اداره تعزیرات حکومتی چناران در ادامه این نشست گفت: وظیفه ذاتی این اداره مبارزه با گرانفروشی است و در سطح شهرستان زمان رسیدگی به پرونده‎های تعزیراتی تا ختم و اجرای پرونده به سه روز رسیده است.

وی افزود: زمان اجرا و ختم پرونده‎های قاچاق کالا از پنج ماه به دو ماه کاهش یافته است و بازرسی‎ها از باب تذکر و یادآوری بکارگیری قانون‎های صنفی است./ج1

برچسب ها: مشهد ، جلسه ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.