معاون گردشگری کشور گف : در ایام نوروز 92 نرخ کلیه خدمات تاسیسات گردشگری از قبیل هتل ها، مهمانسراها، تورهای گردشگری داخلی و سایر مراکز بدون تغییر است.

 
به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، منوچهر جهانیان معاون گردشگری کشور با اشاره به از افزایش ناظران و بازرسان مراکز خدمات گردشگری ،‌گفت :در راستاي ارائه مطلوب خدمات به گردشگران نوروزی ،ناظران و بازرسان مراکز خدمات گردشگری افزايش مي يابد.

وی ارائه خدمات شایسته به مسافران را از اهداف و سیاست های استراتژیک ستاد مرکزی سفرهای کشور در سال جاری دانست و ادامه داد : با امضای تفاهم نامه مشترک ميان سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و معاونت گردشگری کشور، برخورد جدی تر با عوامل تخلف و گرانفروشی در مراکز خدمات گردشگری در اولويت قرار گرفته است. 

معاون گردشگری کشور ادامه داد: در ایام نوروز 92 نرخ کلیه خدمات تاسیسات گردشگری از قبیل هتل ها، مهمانسراها، تورهای گردشگری داخلی و سایر مراکز بدون تغییر بوده و با هر گونه افزایش خودسرانه قیمت ها برخورد قانونی صورت می گیرد. 

جهانيان همچنین نظارت جامع و قاطع بر نحوه نرخ گذاری تورهای ورودی و خروجی و پکیج های سفر ارائه شده را از دیگر برنامه های ستاد مرکزی سفرهای کشور عنوان کرد.
 
وي خاطر نشان کرد : هموطنان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را جهت پیگیری به بازرسان ادارات کل در استان ها و یا دفتر امور مراکز گردشگری منعکس کنند.
برچسب ها: قیمت ، افزایش ، هتل ، نوروز ، تور ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار