سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله نعیم آبادی در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری:

بیان برخی نكات كه بوی فتنه و توطئه بدهد، محكوم است

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: در تمام دوران گذشته پس از انقلاب اسلامی و برگزاری بیش از 30 انتخابات شاهد جضور جدی مردم در صحنه بوده ایم لذا بیان برخی نكات كه بوی فتنه و توطئه بدهد، محكوم است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت الله نعیم آبادی" در ابتداي سخنان خود مطالبی را پیرامون انتخابات آینده ریاست جمهوری كه در سال آتی برگزار خواهد شد، بیان كرد و برای تنویر افكار عمومی برخی نكاتی پیرامون حضور جریان های حاضر در عرصه انتخابات و پرهیز از طرح شعارهای تفرقه برانگیز عنوان كرد.
 
وی افزود: در تمام دوران گذشته پس از انقلاب اسلامی و برگزاری بیش از 30 انتخابات شاهد جضور جدی مردم در صحنه بوده ایم لذا بیان برخی نكات كه بوی فتنه و توطئه بدهد، محكوم است.
 
وي بر آگاهی دادن به مردم از سوی نخبگان جامعه را ضروری دانست و بیان داشت: « خط سیر حركت نظام اسلامی در مسیر ولایت فقیه است و لذا در این مسیر باید با اعتقاد عملی پیرو ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری بود.
 
عضو مجلس خبرگان رهبري همچنین، برخی تندروی‌ها از سوی برخی جریانات سیاسی را به شدت محكوم كرد و افزود:« نباید گذاشت عده‌ای با این گونه روش‌های غلط، نظام اسلامی را زیر سؤال ببرند.»
 
آیت الله نعیم آبادی در ادامه بر كارآمدی نظام ، تأكید كرد و اظهار داشت: « علی رغم وجود برخی مشكلات و مسائلی كه در جامعه رخ می دهد ، پیشرفت های خوبی را در عرصه های گوناگون، شاهد هستیم و باید خداوند متعال را بر این نعمت الهی شاكر باشیم.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.