رئيس سازمان صدا و سيما گفت: در اجلاس امروز مجلس خبرگان رهبري، نقش رسانه و ظرفيت آن در مقابله با تهديدات رسانه‌اي با توجه به جايگاه رفيع اين مجلس در نظام تشريح شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "مهندس عزت‌الله ضرغامي" پس از شرکت در نشست صبح امروز سيزدهمين اجلاس مجلس خبرگان رهبري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنگ نرم، امروز خود را در فضايي کاملاً رسانه اي نشان داده است و رسانه در افکار عمومي حرف اول را مي‌زند.

رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به حضورش در اجلاس مجلس خبرگان رهبري گفت: در اين اجلاس تلاش مي‌کنيم عملکردها و وظايف ميداني رسانه ملي را براي اعضا ترسيم و تشريح کنيم.

وي گفت: خوشبختانه رسانه ملي با 160 شبکه راديويي و تلويزيوني بين المللي و داخلي از پرقدرت ترين رسانه هاي جهان محسوب مي‌شود؛ بر اين اساس در اجلاس امروز مجلس خبرگان رهبري، نقش رسانه و ظرفيت آن در مقابله با تهديدات رسانه اي با توجه به جايگاه رفيع اين مجلس در نظام تشريح شد.

ضرغامي مهم ترين مأموريت رسانه را هدايت افکار عمومي مردم و اطلاع رساني براي خود مردم بيان کرد و افزود: بايد در فضاي رسانه‌اي بتوانيم نيازها را تشخيص دهيم و رقبا را بشناسيم ، تهديدات را احصا کنيم و متناسب با توانمندي هاي خود وارد عمل شويم.

رئيس رسانه ملي افزود: موضوع عملکرد رسانه ملي در برابر تهديدات و آگاهي بخشي به مردم به جلسه فرداي مجلس خبرگان رهبري موکول شد که در آن نظرهاي اعضا را در ارتقاي کمي و کيفي برنامه هاي صداو سيما احصا مي کنيم تا در فعاليت‌هايمان مدنظر قرار دهيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ضرغامی ، خبرگان ، مجلس ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار