نماینده مردم استان آذربایجان شرقی خطاب به مجلس شورای اسلامی و دولت از آنان خواست بیش از پیش در فكر معیشت مردم و مهارگرانی و گران فروشی باشند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در سومین نشست اجلاسیه سیزدهم مجلس خبرگان رهبری که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم، کار خود را آغاز کرد، نخست نطق‌های پیش از دستور چند تن از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در دستور کار قرار گرفت که هر یک بر اساس آیین نامه به مدت 15 دقیقه پیرامون اهم مسائل جاری کشور به ایراد سخن پرداختند.
 
"آیت الله محسن مجتهد شبستری" اولین سخنران پیش از دستور جلسه سوم اجلاسیه سیزدهم بود.
 
وي ابتدا از موقع شناسی و بصیرت ملت وفادار ایران اسلامی كه در تمام عرصه ها از جمله حماسه 22 بهمن تقدیر و تشكر كرد. و خاطر نشان ساخت: حضور به موقع ملت قهرمان كه همراه با شور و هیجان در صحنه های گوناگون همچون 22 بهمن بود هم پیامی برای دشمنان خارجی انقلاب اسلامی ایران  داشت كه نمی توانند بین مردم و نظام اسلامی و رهبری نظام فاصله بیندازند و هم پیامی به مسئولین نظام داشت كه اتحاد بین خود را حفظ كنند تا هر روز شاهد پیشرفت ایران اسلامی باشیم.
 
نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از نطق خویش خطاب به مجلس شورای اسلامی و دولت از آنان خواست بیش از پیش در فكر معیشت مردم و مهارگرانی و گران فروشی باشند.

وی افزود: مسؤولین در راستای، توجه جدی مبذول دارند و مردم همیشه در صحنه، خدمت رسانی بیشتری نمایند.
 
وي همچنین بروز برخی ناهنجاری های فرهنگی در سطح كشور را مورد مذمت قرار داده، دست اندركاران فرهنگی نظام را به اصلاح نابسامانی های فرهنگی را فراخواند.
 
آیت الله شبستری در فراز دیگری از سخنان خود، پیرامون مسائل جاری و روند پیشرفت در بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی گزارشی ارائه داد.
 
وی در پایان از تمام كسانی كه در بازسازی مناطق زلزله زده، به ویژه مساجد تخریب شده، كمك كرده و لوازم تعمیر و بازسازی این مناطق را مهیا كردند تشكر كرده و از نمایندگان مجلس بازسازی چند باب از مساجد این منطقه را عهده دار شدند، قدردانی ویژه نمود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شبستری ، خبرگان ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار