سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمید شاه آبادی در نشست رسانه ای دومین جشنواره مد و لباس فجر؛

استفاده از المان های جدید با رعایت حد و مرز هدف ماست

امروز حرکت خود در جشنواره مد و لباس منطبق با اهداف نمودها و المان های خود و رعایت حد و مرز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در آیین گشایش دومین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر نشست رسانه ای با حضور "حمید شاه آبادی" معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی دبیر دومین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر و عفت شریعتی(معاون وزیر ارشاد) و اصحاب رسانه در سالن تشریفات مصلی تهران برگزار شد.
حمید شاه آبادی درپاسخ به خبرنگاران گفت: همایش ها و جشنواره مد و لباس باید پاسخگوی سلایق گوناگون مخاطبان باشند و دوستان سعی کردند که این جشنواره از فضای فکری لباس ایرانی دیکته شده دور باشد.
وی افزود: ما در این جشنواره سعی کردیم تولیداتمان به سمت سلیقه مردم و همگام با شاخص های اسلامی باشد و همچنین از هنجارها به دور باشد.
شاه آبادی بیان کرد: با توجه به تحقیقات و شناسایی ظرفیت ها 130 طرح ارائه دادیم که در جشنواره گذشته مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
وی در خصوص اینکه تا چه اندازه مردم از این گونه مدل ها استقبال خواهند کرد اظهار داشت: تغییر ذائقه چیزی نیست که یک روزه صورت گرفته شود کشورهای غربی با سرمایه گذاری ها توانستند بسیاری از مخاطبان را مجذوب خود کنند.
وی تصریح کرد: در روز اول قادر به تغییر این ذائقه ها نیستیم هجمه هایی روی آن صورت گرفته و بسیاری از شاخص هایی که دینی نیستند روی جذب مخاطب تاثیرگذار است.
وی بیان کرد: پاسخ ما بر آن گروه از افراد آن زمان است تا با مدل ها جدید و جذاب منطق با اهداف خود جلو برویم.
وی عنوان کرد: ما امروز حرکت خود را از مبنای اصلی خودمان فاصله نمی گیرد و هدفمان این است تا با نمودها و المان های خود حد و مرز را رعایت کنیم./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.