معاون هنری وزیر ارشاد گفت: هیچ مجوزی برای خواننده‌ای که مدتی است به ایران بازگشته نداریم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم.


به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با  هنرآنلاین پس از بیان برخی شایعات درباره صدور مجوز برای خواننده ای که مدتی است به ایران بازگشته، اظهار کرد: هیچ مجوزی در این باره صادر نکرده ایم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم.

وی ادامه داد: راهبرد و سبک معاونت هنری و پیرو آن دفتر موسیقی همواره برای حمایت از موسیقی اصیل ایرانی مشخص بوده است و هر فعالیت موسیقی که از این فضا خارج باشد و بخواهد فضای دیگری در موسیقی کشور تداعی کند، هیچ گاه مجوزی از وزارت ارشاد اخذ نمی کند.

شاه آبادی تصریح کرد: خواننده هایی که در فضای کشور و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کنند با آنچه مورد نظر جامعه است آشنا هستند و براساس آن نیز آثار خود را خلق کرده و برای اخذ مجوز نیز مشکلی ندارند.

معاون هنری وزیر ارشاد با انتقاد از برخی سایت ها گفت: خواننده ای که به ایران بازگشته از وزارت ارشاد مجوزی ندارد و آنچه گفته و شنیده شده شایعه است. برای خود من هم توجه برخی از سایت ها به این موضوع جای تعجب دارد.

وی اظهار کرد: شایعات برخی سایت ها برای رسیدن به اهداف دیگری است، وگرنه وزارت ارشاد از مدت ها پیش با چنین درخواستی روبه رو بوده و تا کنون با آن موافقت نکرده است.

چندی پیش یکی از خبرگزاری ها گفت و گویی را با خواننده ای منتشر کرده که پس از سال ها دوری از ایران به کشور بازگشته است. در این گفت و گو بیان شده که دفتر موسیقی برای برخی از آثار وی مجوز صادر کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
ميشه بپرسم كدام خاننده راميگين؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
ميشه بپرسم كدام خاننده راميگين؟
آخرین اخبار