سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمید شاه‌آبادی در آیین گشایش دومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر؛

جشنواره مد و لباس در موضوع سبک زندگی موثر بوده است / پیش‌نویس تدوین سند مد و لباس آغاز شده است

جشنواره مد و لباس امروز به خروجی خود افتخار می‌کنند چرا که توانسته در موضوع سبک زندگی مؤثر باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، آیین گشایش دومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر عصر امروز با حضور "حمید شاه‌آبادی" (معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، "عفت شریعتی" (نماینده وزیر ارشاد) ،"محسن مومنی شریف" (رئیس حوزه هنری) ،"محمد حمزه‌زاده" (قائم مقام حوزه هنری) و جمعی از نمایندگان مجلس و آموزش و پرورش در مصلی تهران سالن غدیر برگزار شد.
"حمید قبادی" دبیر دومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در ابتدای مراسم گفت: همکاری و مشارکت تمامی همکاران در این مجموعه در شکل‌گیری این جشنواره موثر بوده است تا با تلاش خود گام جدیدی در ساماندهی مد و لباس کشور بردارند.
وی افزود: جشنواره فجر امسال شامل هشت بخش مهم مسابقه، فروش، آموزشگاهها، بین‌المللی  سازمانها و نهادها تشکیل شده است.
در بخشی از مراسم با حضور مهمانان از ژورنال الکتریکی دومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر رونمایی شد.
"دکتر حمید شاه‌آبادی" در ادامه مراسم اظهار داشت: تاثیر کاری که جامعه‌ی طراحان لباس در کشور ما انجام می‌دهند و همچنین حرکت ارزشمندی که با همت همه‌ی فعالان چرخه پوشاک انجام می‌گیرد بسیار ارزشمند است.
وی ادامه داد: از دغدغه‌های امروز کشور ما موضوع سبک زندگی است که البته بحث سبک زندگی تنها دغدغه‌ی کشور ما نیست.
"شاه‌آبادی" تصریح کرد: تأسیس بنیاد مد و لباس باید حرکتی باشد تا متمایز از گذشته جلو برویم و امروزه ما میوه‌ای از محصولات این دوستان را مشاهده می‌کنیم.
وی بیان کرد:
وی عنوان کرد: پوشش اگر منطبق با نیازهای فکری باشد ماندگار خواهد بود.
"شاه‌آبادی" بیان کرد: امروز آنچه در جشنواره مد و لباس مشاهده می‌کنیم نمادی از علاقمندی جامعه‌ی طراحان به توسعه‌ی زیبایی‌ها در کشور است که با استفاده از بالاترین قابلیت ها شاهد درخشش طراحان هستیم.
وی اظهار داشت: پیش‌نویس تدوین سند مد و لباس در وزارت ارشاد اسلامی آغاز شده و برای تصویب در حال حاضر در مرحله تدوین به سر می‌برد.
وی خاطر‌نشان کرد: برای ارائه راهکارهای بهتر، طرح دیدگاهها، شاخص‌های ملی و دقیق، همچنان نیازمند کار پژوهشی بیشتر هستیم./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.