سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهديد العراقيه به استعفاي ديگر اعضاي خود

فهرست العراقيه به استعفاي ديگر اعضاي خود پس از استعفاي وزير دارايي تهديد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين ؛ فهرست العراقيه به رهبري اياد علاوي در پي استعفاي رافع العيساوي از وزارت دارايي تهديد کرد اعضاي ديگر اين فهرست نيز از مقام خود استعفا خواهند کرد. فهرست العراقيه به سبب استعفاي العيساوي يکي ديگر از پست هاي حساس را از دست داد. 

عبدالله بدران خبرنگار اين شبکه در بغداد در گزارشي با اشاره به استعفاي العيساوي و مخالفت با استعفاي وي تا پايان تحقيقات درباره وي افزود: ائتلاف حاکم بر عراق معتقد است العيساوي با اعلام استعفاي خود مي خواهد از مصونيت پارلماني استفاده کند اما منتقدان معتقدند اين استعفا به عراق که بحراني سياسي را پشت سر مي گذارد کمکي نمي کند. 

حسن الجبوري از نمايندگان جريان صدر گفت: العيساوي در حالي از مقام خود استعفا مي کند که عراق دچار بحران است و با تظاهرات و اعتراضات روبرو هستيم به همين سبب اکنون زمان مناسبي براي اين کار نيست و بايد در اين مسئله بازنگري کرد. 

حسين الصافي از نمايندگان ائتلاف دولت قانون گفت: اين مسئله هيچ فايده اي ندارد و تنش آفريني به نفع روند سياسي در عراق و مردم اين کشور نيست. 

عتاب الدوري از نمايندگان فهرست العراقيه گفت: ما ديگر هيچ کنفرانس و طرح و نشست ملي را باور نداريم. ما توافقنامه هاي به نام توافقنامه اربيل داريم که بايد اجرا شود. 




                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: العراقیه ، استعفا ، دارایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.