سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح کاشت نهال در منازل شهروندان منطقه 18

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از برگزاری طرح های ویژه استقبال از بهار و اجرای طرح کاشت نهال در منازل شهروندان منطقه 18، در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

عساری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح کاشت نهال در منازل شهروندان، بازپیرایی فضای سبز در سطح بوستان ها، قطع درختان فرسوده، واکاوری و درخت کاری از طرح های ویژه استقبال از بهار شهرداری منطقه 18 است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: شهروندان از طریق سامانه 137، شماره تلفن های ، 66206567،66646669، ارسال پیامک به سامانه 137 می توانند از خدمات  ویژه این طرح در منازل خود بهره مند شوند.
عساری در ادامه گفت: با درخواست شهروندان، ارسال نهال به همراه کارگر و اعزام اکیپ ویژه کاشت نهال در منازل آنها به منظور ترویج فرهنگ درختکاری، افزایش سرانه های سبز خانگی و رفاه حال شهروندان این طرح اجرا خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به نحوه اجرای این طرح افزود: این طرح با ارسال و اهدای انواع نهال ها از جمله افرا، زبان گنجشک، هلو، سیب، خرمالو، آلبالو، گردو، گیلاس و گلابی در منازل شهروندان در اسفند ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید./ف
برچسب ها: شهرداری ، نهال ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.