سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

زهی خیال باطل که "جبهه پایداری" اتحاد خود را از دست بدهد

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري درباره سوگیری‌های برخی رسانه‌های زنجیره‌ای علیه رقبای سیاسی‌شان از جمله "جبهه پایداری"، گفت: این جریان‌ها به جای آنکه به رقابت سالم با رقبا بپردازند وارد یک بخش از بی‌اخلاقی‌ها شده‌اند؛ این نشان می‌دهد "جبهه پایداری" مسیر خود را به درستی انتخاب کرده است.

"محمد سليماني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره سوگیری‌های برخی رسانه‌های زنجیره‌ای علیه رقبای سیاسی‌شان از جمله "جبهه پایداری" اظهار داشت: این هجمه‌ها علیه پایداری نشان می‌دهد این جبهه در دل مردم نشسته است و دارد مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرد.  
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در این باره به فعالیت برخی از جریان‌های سیاسی اشاره کرد و گفت:‌ این جریان‌ها به جای آنکه به رقابت سالم با رقبا بپردازند وارد یک بخش از بی‌اخلاقی‌ها شده‌اند؛ این نیز نشان می‌دهد "جبهه پایداری" مسیر خود را به درستی انتخاب کرده است.  
 
وی با تاکید بر اینکه مردم ایران هوشیار هستند، گفت:‌ در طول بیش از 30 سال عمر انقلاب اسلامی همواره مردم به گفتمان‌ها و عملکردهای مسئولین توجه ویژه‌ داشته‌اند و کسانی که توهین، بداخلاقی و هتاکی می‌کنند در ذهن مردم باقی می‌مانند و در روز انتخابات تصمیم مردم بر اساس این عملکردها شکل می‌گیرد. 
 
سلیمانی در ادامه به اصحاب رسانه توصیه کرد: کسانی که دست به قلم می‌برند اگر به اصول دینی پایبند نیستند حداقل انصاف و  جوانمردی را رعایت کنند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: اعضای جبهه پایداری با هم متحد هستند و هر چه این رسانه‌ها علیه پایداری منتشر می‌کنند تخیلاتی در ذهن آنها است، که دوست دارند این تخیلات به واقعیت تبدیل شود.  
 
وزیر ارتباطات دولت نهم اظهار داشت: زهی‌ خیال باطل که پایداری اتحاد خود را از دست بدهد.
 
سلیمانی درباره آخرین فعالت‌های انتخاباتی "جبهه پایداری انقلاب اسلامی" عنوان کرد: اين جبهه در حال تدوین برنامه جامع و گسترده‌ای برای دولت یازدهم است و پس از انتخاب این دولت، اجرای این برنامه را از آنها مطالبه خواهد کرد. 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درپایان درباره برنامه جبهه پایداری برای انتخاب جانشین مرحوم آیت‌الله خوشوقت گفت: جبهه پایداری فعلا درگیر برگزاری مراسم‌های بزرگداشت ایشان است و ان شاالله در آینده برپايه اساس‌نامه درمورد جایگزین این فقیه بزرگوار تصمیم‌گیری خواهد شد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.