سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی عروج ملکوتي حضرت آیت‌الله خوشوقت را ضایعه‌ای بسیار دردناک عنوان کرد و گفت: انتخاب جایگزین ایشان در شورای فقاهتی جبهه پایداری بسیار دشوار خواهد بود.

"کامران باقری لنکرانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره شخصیت مرحوم "آیت‌الله خوشوقت" اظهار داشت: آنچه در مورد این عالم جلیل‌القدر باید گفت این است که شخصیت‌های بزرگی مثل ایشان در هیچ قالبی محدود نمی‌شوند؛ آیت‌الله خوشوقت نشان دادند می‌شود در جایگاه بلندی از مرجعیت، اخلاق و فقاهت بود اما باز هم از خود حرف نزد.
 
سخنگوی جبهه پایداری گفت:‌این مرد بزرگوار همواره در راه آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حرکت و تلاش کرده است.
 
وی با بیان اینکه آیت‌الله خوشوقت همواره بر تقویت محور ولایت فقیه در انقلاب اسلامی تاکید داشتند، گفت: جبهه پایداری مورد اعتماد ایشان بود و با تشویق، تذکر و هدایت‌های ایشان شکل گرفت و در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کرد.  
 
باقری لنکرانی در پاسخ به این سوال که چه کسی در شورای فقاهتی جبهه پایداری جایگزین آیت‌الله خوشوقت می‌شود گفت: مسئله ‌انتخاب جایگزین ایشان بسیار دشوار خواهد بود و این انتخاب پس از برگزاری مراسم تشیع و خاکسپاری این عالم بزرگوار در شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی مطرح خواهد شد.  
 
وی در ادامه پيرامون مطرح بودن کاندیداتوری "پرويز فتاح" و "سعید جلیلی" به عنوان گزینه نهایی جبهه پایداری عنوان کرد: این دو نفر در لیست کوتاه شده جبهه پایداری حضور دارند و این لیست که 5 نفر در آن قرار گرفته‌اند و پیش از این نیز اعلام شده بود هنوز تغییری نکرده است.  
 
سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که اگر شورای مرکزی جبهه پایداری شما را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کند، آیا قبول می‌کنید؟ گفت: هیچ کس به جای دیگری نمی‌تواند تصمیم‌گیری کند گرچه مشورت گرفتن از دیگران مثمر ثمر خواهد بود.  
 
باقری لنکرانی با تاکيد بر اين مطلب که هر کس که بخواهد در این عرصه حضور پیدا کند باید خود را قانع کند؛ به فرمايشات مقام معظم رهبري در اينباره اشاره و خاطر نشان کرد: براساس آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ هر کس خود را صالح می‌داند باید در این عرصه احساس مسئولیت کند و حضور یابد. 
انتهای پیام/
برچسب ها: باقری ، جبهه ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار