سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بيانيه اتحاديه دانشجويان جهان اسلام دانشگاه آزاد خطاب به جامعه جهاني

نسل‌کشي‌هاي هدفمند در پاکستان را متوقف کنيد

اتحاديه دانشجويان جهان اسلام دانشگاه آزاد اسلامي در محکوميت کشتار شیعیان مظلوم پاکستان بيانيه‌اي صادر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه اتحاديه دانشجويان جهان اسلام دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از شیعیان مظلوم پاکستان بيانيه‌اي صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم


مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي‌الأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا

جنایات هولناک روزهای گذشته و انفجار خونین روزشنبه، در جمع مردم بی‌دفاع و بی‌گناه کویته به وضوح نشان داد که نسل کشی هدفمند شیعیان هزاره به جدیت دنبال می‌شود. این حادثه خون‌بار در حالی به وقوع پیوست که مردم داغدیده کویته هنوز از مصیبت انفجار یک ماه قبل آنجا فارغ نشده بود که جنبش شیطانی لشكر جهنگوی وشرکای وهابی‌اش بار دیگرصدها تن از مردم بی‌گناه را به خاک خون کشیدند.

اتحاديه دانشجويان جهان اسلام ضمن همدردی بامصیبت دیدگان مظلوم کویته، این جنایت نابخشودنی را به شدیدترین وجه محكوم نموده و عاملان آن را دستان بيرون آمده از آستين صهيونيست مي‌داند.

مادانشجویان مسلمان، ندای مظلومانه‌ شیعیان هزاره پاکستان را فریاد می‌زنیم و از جامعه جهانی، امت اسلامی، سازمان‌های حقوق بشر، سازمان ملل متحد و شخص بانکی مون دبیرکل سازمان ملل متحد می‌خواهیم که بیشتر از این نگذارند این نسل کشی هدفمند ادامه پیدا کند و سکوت شرم آور این نهادهای مسئول بین المللی و غفلت معني دار دولت پاكستان  باعث شده  مردان، زنان و كودكان شيعه چنین قطعه قطعه شوند و قاتلان این ملت هر روز جسورتر به صحنه بيايند.

نقض صریح حقوق بشر و عمل کاملا ضد اسلامی هر روز از جانب تروریستان پاکستانی علیه یک ملت تکرار می‌شود، در صورتي که این جنایتکاران مجازات و نابود نشوند، دامن سایر ملت‌ها را هم خواهند گرفت و تنها با کشتن شیعه‌های پاکستانی،حس آدم کشی این گروه‌های خونخوار اشباع نخواهد شد.

تروریست‌های وهابی و اربابان صهیونیستی‌شان که برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و نابودی فرهنگ و تمدن ملت‌ها کار می‌کنند و از کشتن انسان‌ها لذت می‌برند، بدانند که روزی دستان انتقام  حق از آستین بیرون خواهد شد و خون هزاران  پیر و جوان، و زن و کودک این مردم بازخواست خواهد گردید.

والسلام
اتحاديه دانشجويان جهان اسلام دانشگاه آزاد اسلامی

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.