سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"طنین" شبکه سحر به گوش کردزبان ها می رسد

"طنین" عنوان برنامه سیاسی سیمای کردی شبکه جهانی سحر است که به بررسی مسایل عراق، خاورمیانه و جهان می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این برنامه گفت و گو محور روزهای شنبه و سه شنبه به تهیه کنندگی عبدالجواد رشیدی و پنجشنبه ها به تهیه کنندگی ارسلان خندانی بهبهانی به مدت 40 دقیقه به صورت زنده به روی آنتن سیمای کردی می رود.
ارسلان خندانی بهبهانی هدف از تهیه و پخش "طنین" را اطلاع رسانی در مورد مسایل سیاسی ایران، منطقه و جهان و بررسی آنها از دیدگاه سیاسی ایران ذکر کرد و گفت: این برنامه روزهای شنبه و سه شنبه به بررسی مسایل سیاسی عراق و به ویژه منطقه کردنشین این کشور و روزهای پنجشنبه به بررسی اوضاع سیاسی خاورمیانه و جهان اختصاص دارد.
وی به حضور کارشناسان ایرانی و خارجی در این برنامه اشاره کرد و افزود: کارشناسان حضوری برنامه "طنین" از صاحبنظران مرکز مطالعات خاورمیانه و اساتید دانشگاه های ایران بوده و کارشناسان خارجی نیز اغلب از کردستان عراق هستند که از طریق ارتباط زنده تصویری به تحلیل مسایل منطقه و جهان می پردازند.
خندانی بهبهانی تصویر- نریشن و پلی بک های مرتبط با موضوع هر برنامه را از جمله آیتم های این برنامه عنوان و تصریح کرد: بیداری اسلامی، تحولات خاورمیانه، مسایل بحرین، حضور امریکا در عراق، انقلاب تونس و سفر اوباما به خاورمیانه از جمله موضوعات و محورهایی است که در این برنامه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.
اجرای برنامه "طنین" روزهای شنبه و سه شنبه بر عهده عبداله عابدی و پنجشنبه ها بر عهده امیر رضایی است و دکتر حاجی مینه و دکتر میرطاهر از جمله کارشناسان این برنامه هستند. صدیقه محمدی و علی اکبر اسماعیل زاده (دستیاران تهیه)، قاسم جعفری (تدوینگر)، اردشیر پشنگ (کارشناس محتوایی) و فریبا عبدالملکی (گوینده متن) از دیگر عوامل تهیه این برنامه به شمار می روند.
"طنین" شنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت 22:00 به وقت تهران از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود./ي2                             
برچسب ها: طنین ، شبکه کودک ، کردزبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.