سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

45 هزار طرح ترابري و شهري در حال اجراست

وزير راه و شهرسازي اعلام کرد : 45 هزار طرح در بخش حمل و نقل، راهسازي و شهري با يکصد هزار ميليارد تومان اعتبار در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ علي نيکزاد در مراسم آيين بهره برداري از طرح تقاطع غيرهمسطح خاورشهر با محور امام رضا با بيان اينکه تلاش مي کنيم چهار طرف کشور را از طريق ريل به جهان وصل کنيم، افزود:  کار هاي بزرگي در حال اجراست.

وي گفت: پيش از انقلاب 200 کيلومتر از راه هاي روستايي کشور آسفالت بود که هم اکنون به بيش از 99 هزار کيلومتر رسيده است.
وزير راه و شهرسازي افزود: در استان تهران طرحهايي با ارزش اعتباري 960 ميليارد تومان درحال اجراست که از مجموع آنها طرحهايي با اعتبار 250 ميليارد تومان تا پايان سال بهره برداري مي رسد.

نيکزاد همچنين به عمليات اجرايي 4 ميليون و 300 هزار مسکن مهر در کشور اشاره کرد و گفت: 410 هزار واحد از اين آمار در استان تهران در حال ساخت است.

وي با بيان اينکه يک ميليون و 663 هزار واحد مسکوني خالي در کشور وجود دارد، افزود: براساس آمار در تهران 372 هزار واحد و براساس اعلام شرکت گاز 400 هزار واحد ، خالي داريم .

نيکزاد به بهره برداري از تقاطع غيرهمسطح خاورشهر با محور امام رضا اشاره کرد و گفت: اين تقاطع باعث کاهش مصرف سوخت، تلفات جاده اي، کاهش آلودگي و ترافيک مي شود و براي اجراي آن 18 ميليارد تومان هزينه شده است.

وي افزود: در اين منطقه طرح هاي بزرگي درحال اجراست و براي اجرايي شدن متروي اين مسير نيز بودجه لازم اختصاص داده شده است./عب

برچسب ها: راه ، شهرسازی ، ترابری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.