وزیر راه و شهرسازی گفت: کار در طرح مسکن مهر شهر جدید پردیس به ویژه در طرح ‏های سه ‏گانه 80 هزار واحدی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: همه خدمات زیر بنایی مانند آب، برق، گاز، تلفن و ... در این سه پروژه از نقطه صفر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه عده‏ ای قصد اخلال در بازار مسکن را دارند، افزود: اجازه تراکم غیر‏مجاز در شهر تهران داده نمی‏ شود.

نیکزاد ادامه داد: باید به این افراد اعلام کنم که به هیچ عنوان اجازه تراکم غیر‏ مجاز در شهر تهران داده نخواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: سیستم‏ های دولتی به ویژه بانک‏ ها در حال خرید هستند، با این امید که با اخذ تراکم به سمت ساخت و ساز حرکت کنند.

وی افزود: اما قطع به یقین نه کمیسیون ماده پنج، نه شهرداری تهران و نه شورای معماری و شهرسازی هیچ‏ گاه چنین اجازه‏ ای نمی ‏دهند.

نیکزاد ادامه داد: قصد و هدف وزارت راه و شهرسازی، ادامه روند کار در بازار مسکن همراه با ثبات است؛ اما اگر کسی قصد اخلال در این امر را داشته باشد به شدت با این اخلالگران برخورد می ‏شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: خوشبختانه بستر ساخت و ساز واحد های مسکونی برای همه افراد واجد شرایط و به دنبال خانه در تهران با آورده بالا در سایت‏ های مختلفی نظیر «تهرانسر»، «حکیمیه»، «الهیه» و ... فراهم آمده است.

نیکزاد اضافه کرد: برای این افراد بر اساس قول‏ های گذشته ظرف یک سال خانه ساخته می‏ شود؛ اما اجازه بدهند محل قطعی این واحد های مسکونی اعلام نشود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.