سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتحی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

مکاتبه و رایزنی جبهه عدالت با کاندیداهای انتخابات آتی

دبیر کل جبهه عدالت گفت:‌ جبهه عدالت بررسی شاخصه عدالت و تطبیق کاندیداهای احتمال انتخابات آتی با این شاخصه را در دستور کار خود دارد.

"مهدی فتحی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت‌های انتخاباتی جبهه عدالت، اظهار داشت:‌ جبهه عدالت بررسی شاخصه عدالت و تطبیق کاندیداهای احتمال انتخابات آتی،  با این شاخصه را در دستور کار خود دارد.

دبیر کل جبهه عدالت ادامه داد:‌ با بسیاری از کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی رایزنی‌هایی را به صورت مکاتبه‌ای و تلفنی انجام داده‌ایم و دیدگاه‌های آنان را درباره شاخصه عدالت دریافت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بررسی شاخصه‌ها در جبهه عدالت و تدوین نهایی آن تا فروردین 92 به طول می‌انجامد، تصریح کرد:‌ ما فعلا قصد معرفی کاندیدای خاصی را به مردم نداریم و می‌خواهیم به انتخاب اصلح‌تر مردم کمک کنیم.

دبیر کل جبهه عدالت در پاسخ به اینکه دلیل انتخاب شاخصه عدالت توسط این جبهه چیست؟ تصریح کرد:‌ دغدغه اصلی ما عدالت است و معتقدیم که باید این مسئله به طور جدی در جامعه به کار گرفته شود.

فتحی زاده همچنین از برگزاری همایش‌های انتخاباتی جبهه عدالت در سال 92 خبر داد.

گفتنی است که جبهه عدالت چندی پیش برای حضور در انتخابات آتی اعلام موجودیت کرد.(متن کامل اولین نشست خبری دبیرکل این جبهه بعد از اعلام موجودیت)

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.