سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مدیریت حاملهای انرژی؛

از رشد بی رویه هزینه ها در مراکز درمانی جلوگیری می شود

معاون توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی از مسیرهایی که از رشد بی رویه هزینه ها در مراکز درمانی جلوگیری می کند مدیریت حامل های انرژی است.

دکتر بیگلر، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: هدف از برگزاری کنفرانس مدیریت مصرف انرژی در مراکز بهداشتی و درمانی انتقال دانش و تکنولوژی به سازمانهایی است که حامل های انرژی را در مجموعه خود معرفی می‌کنند.

وی گفت: برای اینکه رشد بی رویه هزینه ها را در محصولاتشان مهار کنیم یکی از این مسیرها، مدیریت حامل های انرژی است این دانش وقتی به مراکز منتقل شود در ایجاد فضاهای جدید، تجهیزات جدید و تاسیساتی که مرتبط با این فضاها است تمام این استانداردها را در بدو احداث رعایت خواهند کرد.

بیگلر تصریح کرد: دومین هدف از برگزاری این کنفرانس انتقال تجربیات سازمانهای مختلف است، اگر سازمانها فعالیتها و اقداماتی را برای مهار حامل ها و انرژی انجام داده اند در این دو روز کنفرانس در اختیار دیگر سازمانها قرار میگیرد.

معاون توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: گروه های هدفی که ما در خدمت آنها هستیم مدیران بیمارستانها، دانشکده ها، مدیران دفاتر فنی و تجهیزات پزشکی دانشگاههای علوم پزشکی کل کشور و دانشگاههای اجرایی سطح تهران است.

لازم به ذکر است کنفرانس مدیریت مصرف انرژی در مراکز بهداشتی و درمانی امروز 28 بهمن به مدت دو روز در مرکز همایش های رازی آغاز به کار کرده است./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.