سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی 16 مددجوی جرائم غیر عمد در استان خراسان شمالی

با تصویب در جلسه هیات مدیره ستاد دیه استان و اختصاص مبلغ لازم 16 مددجوی جرائم غیر عمد از سطح زندان‌های استان خراسان شمالی آزاد شدند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در دهمین جلسه هیات مدیره ستاد دیه استان خراسان شمالی که در محل اداره کل زندان‌های استان برگزار شد.

 محمد علی بلوکی مدیر کل زندان‌ها ورئیس هیات مدیره ستاد دیه در سخنانی ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ستاد دیه را از جمله دستاوردهای نظام مقدس اسلامی دانست و اعلام داشت این ستاد مردمی ومبارک تا کنون توانسته زندانیان جرائم غیرعمد بسیاری را ازسطح زندان‌های کشور آزاد نماید.

 وی پشتوانه مهم این ستاد را خیرین ونیکوکاران دانست و اعلام داشت: اعتماد خوب مردم به این ستاد، جایگاه والایی را به این مجموعه در جامعه داده است.

بلوكي به نقش مهم و اثر گذار این ستاد در کاهش جمعیت کیفری نیز اشاره و تصريح كرد: تلاش در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از مهمترین سیاست‌های کلان قوه قضائیه بوده که در این خصوص باید نقش ستاد دیه را در اجرای این سیاست مهم دستگاه قضا ممتاز دانست.

در ادامه این جلسه پرونده مددجویان واجد شرایط مورد بررسی قرار گرفت که با آزادی16 مددجو از سوی هیات مدیره مورد موافقت قرار گرفت.

انتهاي پيام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.