جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت خیرین، ویژه مددجویان و پرسنل زندان مرکزی اصفهان برگزارشد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،‌ همزمان با پیروزی سی و چهارمین سال از پیروزی انقلاب پربرکت ایران اسلامی و همنوا با سراسر کشور، جشن بزرگ انقلاب در زندان مرکزی اصفهان با حضور خیرین خیریه امام موسی کاظم(ع) برگزارشد.

در این جشن پرشکوه که مددجویان جرائم مختلف زندان حضور داشتند، امیری مدیر کل زندان‌های استان اصفهان طی سخنانی با اشاره به عظمت و بزرگی انقلاب ایران اسلامی، اظهار داشت: این انقلاب آنقدر عظیم و پربرکت است که امروز خیرین و سخاوتمندان جامعه در هرشرایط و زمینه‌ای کمک به هم نوعان خود را فراموش نکرده‌اند و با حضور در زندان‌ها زمینه آزادی و مشارکت در جشن‌های مختلف را ایجاد می‌نمایند.

براساس اين خبر به نقل از سازمان زندان‌ها؛ وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامي افزود: پیروزی انقلاب حاصل جانفشانی و ایثارگری‌های شهدا و جوانان و مردمان قبل از پیروزی انقلاب و بعد از آن هستند که بحمدالله پس از طی دوران جنگ تحمیلی نیز با درایت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب روز به روز بر سعادت و صلابت این انقلاب افزوده شده و دستاوردهای مدرن و جدیدی را شاهد بوده‌ایم .

امیری در پایان سخنانش با قدردانی از حضور خیرین در امرکمک‌های مختلف از پذیرایی این جشن بزرگ قدردانی کرد و این حرکت‌ها را پایبندی مردم،خیرین و سایر اقشار مختلف جامعه بر پایداری جامعه عنوان کرد.

گفتني است؛ در این جشن بزرگ گروه‌های موسیقی و تئاتر به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع پرداختند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: زندان ، جشن ، انقلاب ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار