سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي:

حضور ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن موجب زمين‌گير‌شدن نقشه‌هاي دشمنان شد

رئيس سازمان بازرسي كل كشور، گفت: پيام حضور ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن بسيار ارزشمند و تعيين كننده بود و موجب زمين‌گير شدن طرح و نقشه‌هاي دشمنان شد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي" در اجتماع پرشور مردم انديمشك در مسجد محمدي اين شهر، با اشاره به دهه فجر به مثابه سرآغاز حيات جديد امت اسلامي، از ملت هميشه در صحنه ايران به خاطر حضور شكوهمند در راهپيمايي 22 بهمن تشكر كرد و اظهارداشت: مردم عليرغم فشارهاي اقتصادي و مشكلات معيشتي در راهپيمايي شركت كردند.

وي تصريح كرد: بايد توجه داشته باشيم كه اين حضور نشانگر كوركورانه بودن حركت مردم نيست كه تحت هر شرايط سياسي و اقتصادي در صحنه حضور دارند، بلكه حاكي از بصيرت و استقامت مردم است كه با وجود تحريم‌ها و گراني‌ها، در راه خدا و در مسير حق طلبي ايستادگي مي‌كنند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اين نكته كه امروز بر قدرت‌هاي غربي ثابت شده است كه تهديد نظامي و تحريم اقتصادي در برابر عظمت ملت ايران راه به جايي نخواهد برد، افزود: امروز استقامت مردم ايران، اثر خودش را گذاشته است و قدرت‌هاي استكباري را به تجديد نظر وادار كرده است.

 وي در ادامه گفت: پيام حضور ملت ايران در راهپيمايي 22 بهمن بسيار ارزشمند و تعيين كننده بود و موجب زمين‌گير شدن طرح و نقشه‌هاي دشمنان شد.
 
اين مقام مسئول ادامه داد: مردم با حضور در راهپيمايي 22 بهمن نشان دادند هر چه فشار دشمنان بيشتر شود، ايمان آن‌ها نيز بيشتر مي‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي با ذكر اين نكته كه هر چه قوي‌تر شويم، فشار دشمن هم بيشتر مي‌شود، افزود: ايالات متحده و اتحاديه اروپا وقتي قدرت و پيشرفت صنعتي و همچنين توان علمي جمهوري اسلامي را متوقف ناشدني ديدند، به تحريم اقتصادي روي آوردند.

وي دليل كينه‌توزي قدرت طلبان جهاني عليه جمهوري اسلامي را نقش برجسته ايران در خاورميانه و همچنين ايستادگي ملت ايران در برابر اهداف و طرح‌هاي شوم استكبار جهاني در منطقه دانست و افزود: مردم ما با حضور در راهپيمايي 22 بهمن نشان دادند كه هر چه فشار دشمنان انقلاب اسلامي بيشتر شود، ايمان انقلابي آن‌ها نيز بيشتر مي‌شود و با قدرت و باور بيشتري در برابر تهديد‌ها و تحريم‌هاي ايالات متحده و اتحاديه اروپا ايستادگي مي‌كنند.
 
قدرت و ثروت دولت‌ها در صورتي تداوم پيدا مي‌كند كه مردمي شود

رئيس سازمان بازرسي كل كشور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره اهميت نقش حضور مردم در صحنه‌هاي حساس انقلاب اسلامي گفت: ارتش مجهز شاهنشاهي كه از سوي ابر قدرت‌هاي عالم حمايت مي‌شد، در برابر دستان خالي ملت ايران فرو ريخت و اگر همين ملت، پشت انقلاب اسلامي را خالي كند، هيچ‌كدام از ما مسئولين قدرت دفاع از انقلاب را نداريم.

 وي اظهار داشت: در چنين شرايطي از مسئولان انتظار مي‌رود كه شرايط رشد، توسعه و شكوفايي استعدادهاي مردم را در زمينه‌هاي سياسي و اقتصادي فراهم آورند. پورمحمدي با بيان اين نكته كه بايد تلاش كنيم كه كشور ثروتمندي بسازيم تا مردم قدرتمندي داشته باشيم گفت: كشوري كه مردمش فقير باشند، نمي‌تواند قدرتمند شود. چرا كه قدرت و ثروت دولت‌ها در صورتي تداوم پيدا مي‌كند كه مردمي شود. چه اين‌كه اگر ملت ضعيف و ذليل شود، دولت هم ضعيف و ذليل مي‌شود و راه قدرتمند شدن دولت اين است كه مردم قدرتمند و عزتمند شوند.
 
ذهن مسئولان بايد هميشه درگير اين نكته باشد كه مشكلات معيشتي جامعه را حل كنند

حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي در بخش پايان سخنان خود به مسئولين توصيه كرد كه راه قوت و عزت بخشيدن به مردم را بيابند و فضايي در كشور ايجاد كنند كه مردم فكر نكنند حق آن‌ها پايمال مي‌شود.

وي با بيان اين نكته كه دولت كمونيستي اتحاد جماهير شوروي هم قدرتمند بود و هم ثروت فراواني داشت، اما به خاطر اين‌كه مردم آن كشور احساس قدرت و عزت نمي‌كردند، سقوط كرد، گفت: ما بايد قدرت مان را از مردم بگيريم و هنر انقلاب اسلامي و امام خميني(ره) به عنوان معمار كبير انقلاب و مقام معظم رهبري اين بوده و هست كه هميشه مردم را ميزان و معيار قرار مي‌دهند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور خاطرنشان كرد: ذهن مسئولان بايد هميشه درگير اين نكته باشد كه چگونه مي‌توان مشكلات معيشتي جامعه را حل كرد، چرا كه مردم در راهپيمايي 22 بهمن وفاداري و موقعيت شناسي خود را ثابت كردند و هم اكنون نوبت مسئولين است تا جديت و همت خود را در جهت حل مشكلات مردم نشان دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پورمحمدی ، رئیس ، بازرسی ، کل ، کشور ، بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.