سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«دزدان خیابان جردن» به فرهنگسرای فردوس می آیند

‌فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» در سی و چهارمین جلسه از خانه فیلم فرهنگسرای فردوس اکران، سپس نقد و بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، سی و چهارمین جلسه نقد فیلم فرهنگسرای فردوس  روز دوشنبه 23بهمن ماه ساعت 18به نقد و بررسی فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» به نویسندگی وکارگردانی  وحید اسلامی می پردازد.
در این جلسه خانه فیلم فردوس وحید اسلامی (کارگردان)، داریوش بابائیان(تهیه کننده) و محمدرضا لطفی به عنوان مجری و منتقد حضور خواهند داشت. 
این فیلم ماجرای دو دزد خرده پا به نام "سامی سه سوت" و "هوشنگ" را به تصویر می کشد که قصد سرقت از یک گاو صندوق در خیابان جردن را دارند و وقایع طبق پیش بینی آنها جلو نمی رود و با ماجرا های عجیب و غریبی رو به رو می شوند ...
در این فیلم رضا شفیعی جم ، فتحعلی اویسی، ارژنگ امیرفضلی ،حدیث فولادوند، محمد شیری ، سید رضا حسینی، رابعه اسکوئی، ناصر سهرابی، آرام جعفری و ... به ایفای نقش می پردازند.
لازم به ذكر است؛ علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای فردوس به نشانی فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با  شماره تلفن 44081039 تماس بگیرند.
گفتني است؛نشانی الکترونیکی ferdos.farhangsara.ir  برای اطلاع از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه5 در نظر گرفته شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.