مدیریت فرهنگی هنری منطقه5، به مناسبت گرامی داشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام به تولید نرم افزار «قیام جاوید» نمود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي فرهنگسرای فردوس، نرم افزار « قیام جاوید» اولین نرم افزار جامع مولتی مدیایی است که با هدف آشنایی هرچه بیشتر مردم با دستاوردهای کارآمد و شاخص پدیده نوظهور تاریخ معاصر یعنی "انقلاب اسلامی" توسط فرهنگسرای فردوس تهیه شده است.
این نرم افزار به منظور  بررسی حقایق و سیرتکامل آن از سال 42تاکنون، سعی در تقویت غرور ملی، خودباوری، تحکیم هویت انقلابی و دینی، امیدآفرینی و هموارساختن مسیر حرکت انقلاب اسلامی برای رهروان فردا تولید و در ایام پیروزی انقلاب اسلامی توزیع می شود.
این نرم افزار شامل قسمت های مختلفی از جمله: بانک صوتی و موسیقی های ایام انقلاب ، تصاویر و کلیپ های حماسی و تاریخ انقلاب اسلامی، مقالات، خاطرات، معرفی کتاب های حضرت امام خمینی (ره)، شخصیت های انقلاب و معرفی بیش از 20 جلد کتاب در مورد انقلاب و دهه فجر است.
از مهمترین بخش این نرم افزار می توان به بخش دستاوردهای انقلاب در 33 سال گذشته با موضوعاتی همچون پیشرفت های هسته ای، نظامی، پزشکی، صنعتی، نانوفناوری، پژوهشکده رویان و ...در قالب متن و تصویر اشاره کرد.
همچنین استفاده از محیط گرافیکی زیبا و پخش تصاویر به صورت خودکار، کامل ترین آرشیو صوتی انقلاب، قابلیت پس زمینه نمودن تصاویر برای ویندوز، انتقال متون به word و قابلیت تغییر قلم و چاپ از دیگر نقاط قوت این نرم افزار است.
علاقه مندان می توانند جهت تهیه و کسب اطلاعات بیشتر از طریق نشانی الکترونیکی : ferdos.farhangsara.ir  و یا تلفن 70-44002269 اقدام نمایند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار