سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آصفري:

اگر رژيم صهيونيستي مهار نشود پاچه مسلمانان را مي‌گيرد

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکيد بر لزوم استفاده مسلمانان از فرصت برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی، حیواني وحشی است که اگر مهار نشود و جلوی او را نگیرند مطمئنا پاچه مسلمانان را خواهد گرفت.

محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: تجاوزی که رژیم صهیونیستی به سوریه انجام داده، زیر پا گذاشتن حقوق بین‌الملل است.

وی افزود: این مسئله زنگ خطری برای دیگر کشورهای عرب است، چرا که اگر امروز در مقابل زورگویی‌های رژیم صهیونیستی متحد نشوند ممکن است این مسئله در مورد آنها به وقوع بپیوندد؛ رژیم صهیونیستی حیواني وحشی است که اگر مهار نشود و جلوی او را نگیرند مطمئنا پاچه مسلمانان را خواهد گرفت.

آصفری تصریح کرد: مسلمانان باید از فرصت برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی استفاده کرده و با صدور بیانیه و همچنین متحد شدن با یکدیگر در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر در جريان جنگ‌هاي 33 روزه و 22 روزه رژیم صهیونیستی با حزب‌الله لبنان و غزه، کشورهای عرب با یکدیگر متحد بودند، امروز رژیم غاصب صهیونیستی جرأت نمی‌کرد این‌گونه به کشورهای دیگر تجاوز کند.

وی در پایان اظهار داشت: این حق قانونی دولت سوریه است که پاسخ تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی را بدهد تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: سوریه ، حمله ، اسرائیل ، اجلاس ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.