سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب آب و غذاي اسير فلسطيني در زندان صهيونيستها

يک اسير فلسطيني دربند زندان هاي رژيم صهيونيستي که در اعتراض به بازداشت خود از حدود دويست روز پيش تاکنون در اعتصاب غذاست از سه شنبه از نوشيدن آب نيز خودداري کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين‌هوا ؛ باشگاه اسيران فلسطيني در بيانيه اي اعلام کرد سامر العيساوي از اهالي قدس براي فشار بر اسرائيل به منظور آزاد کردن وي از امروز از نوشيدن آب و انجام معاينات پزشکي نيز خودداري کرده است.

اين باشگاه افزود حال العيساوي که در بيمارستان زندان الرمله بستري است روز به روز وخيم تر مي شود و وزن وي به چهل و هفت کيلوگرم کاهش يافته است. مرکز پژوهش هاي اسيران فلسطيني با عنوان ناشط در نوار غزه اعلام کرد حال ايمن الشراونه ديگر اسير فلسطيني که از دو روز پيش تاکنون به زندان النقب منتقل شده و از اول ژوئيه تاکنون در اعتصاب غذا به سر مي برد بسيار وخيم است.الشراونه و العيساوي در اعتراض به بازداشت اداري خود اعتصاب غذا کرده اند.

اسرائيل اين دو اسير فلسطيني را چند ماه پس از آزادي ، بازداشت و تحت بازداشت اداري قرار داد .اين دو اسير فلسطيني در مبادله اسيران بين حماس و اسرائيل در اکتبر و دسامبر گذشته آزاد شده بودند . 
    
                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
                                      


برچسب ها: اسیر ، اب ، غذا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.