سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام گواهي در نشست هفتگي اصناف و بازاريان:

انقلاب ايران پيشتازترين است/ضرورت حفظ وحدت ميان مسئولين کشور

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول‌الله گفت: انقلاب ايران پيشتازترين انقلاب‌هاي دنيا است که نظير آن در دنيا وجود ندارد چرا که مردم حکومت طاغوت را يکسره نابود کردند و مکتب جمهوري اسلامي را تشکيل دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي" نماينده ولي فقيه در "سپاه محمد رسول الله" تهران در گردهمايي اصناف و بازاريان تهران که صبح امروز (دوشنبه) در مسجد امام خميني (ره) برگزار شد، اظهار داشت: خداوند نعمت هدايت، بعثت پيامبر (ص) و رهايي از طاغوت را به انسانها عطا کرده است.

وي با اشاره به سخنان "کارتر" رئيس جمهور آمريکا افزود: کارتر خود مي‌گويد من سه بار و سه جا يک رهبر ديني اشکم را درآورده اول زماني بود که سفير ما در تهران اسير شد؛ دوم زماني بود که فرمانده عملياتي سپاه من در طبس سوخت و سوم زماني بود که امام خميني (ره) فرمودند آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند.

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله با اشاره به فتنه 88  تصريح کرد: غرب و دشمنان انقلاب در سال 88 ختم انقلاب را اعلام کرده بودند اما شاهد بوديم که مردم در 9 دي‌ماه با حضور خود چگونه انقلاب خود را حفظ کردند.

وي ادامه داد: انقلاب ما بر سه محور مردم، مکتب و رهبري است و مردم بزرگترين افتخار را در نظام دارند ؛ آنها براي هميشه وفاداري خود را به انقلاب نشان داده‌اند، مردم بزرگترين رکن اين انقلاب بودند و امروز هم عظيم‌ترين رکن اين انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام گواهي با تاکيد بر اينکه مکتب دومين محور انقلاب اسلامي ايران است، اظهار داشت: انقلاب ايران پيشتازترين انقلاب‌هاي دنيا است که نظير آن در دنيا وجود ندارد چرا که مردم حکومت طاغوت را يکسره نابود کردند و مکتب جمهوري اسلامي را تشکيل دادند اگرچه بعد از آن کساني آمدند که به آن لطمه بزنند اما نتوانستند.

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله افزود: اگر بيماري‌هايي که براي انقلاب به وجود آمده است را حساب کنيم مي‌بينيم که جمهوري اسلامي دقيقه به دقيقه شکوفاتر از قبل است.

وي همچنين با اشاره به بيداري اسلامي کشورهاي اسلامي ادامه داد: بيداري اسلامي کشورهاي اسلامي نشات گرفته از انقلاب اسلامي ايران است و ما شاهد آن هستيم که جشن‌هاي 22 بهمن در ساير کشورهاي از جمله ترکيه، کويت، نجف و جاي جاي جمهوري اسلامي برگزار مي‌شود و مکاني وجود ندارد که جشن انقلاب پوياتر نباشد.

وي در ادامه افزود: از مکتب جمهوري اسلامي هيچ کجا پوياتر نخواهيم يافت مکتبي که روز به روز پوياتر مي‌شود، مقام معظم رهبري بزرگترين شاخصي است که مي‌توان مکتب را پويا و مردم را در صحنه آماده سازد.

 حجت‌الاسلام گواهي تصريح کرد: نتيجه انقلاب اسلامي نتيجه مبارکي بود و ما به تکليف خود عمل کرديم امروز هم ما در جمهوري اسلامي بن بست نداريم چراکه ما قائم به فرد نيستيم؛ جمهوري اسلامي قائم به فرد نيست، امام ده سال بر مردم حکومت اسلامي کردند و با افتخار از ميان ما رفتند امروز نيز با گذشت 25 سال از انقلاب مقام معظم رهبري پرچم جمهوري اسلامي را برپا داشته است.

وي افزود: ممکن است کساني به بن بست بخورند اما اسلام هرگز به بن بست نخواهد خورد.

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله با تاکيد بر رهنمودهاي امام خميني (ره) اظهار داشت: امام (ره) فرمودند جوانان عزيز کينه‌هاي انقلابيتان را در دل‌هايتان عليه دشمن حفظ کنيد؛ امروز بعد از گذشت 25 سال از انقلاب و ارتحال امام خميني (ره) وقتي جوانان ايراني مي‌گويند مرگ بر آمريکا اين يک افتخار است که رهبري آن را هدايت کرده است.

حجت الاسلام گواهي با تاکيد بر وحدت ميان مسئولين تصريح کرد: امروزه مسئولين قوا بايد وحدت را حفظ کنند و  اختلافات را کنار بگذارند و ضمن کنار گذاشتن اختلافات به تکليف خود عمل کرده و مانع از آن شوند که دشمن را شاد کنند.

وي افزود: ما بايد کاري کنيم که همه حول محور رهبر معظم و انقلاب باشيم چرا که مردم از اين اتفاق خوشحال مي‌شوند.

حجت‌الاسلام گواهي با اشاره به وحدت انقلاب اسلامي افزود: وحدت گمشده‌اي است که بايد دنبال آن برويم و اين انقلاب با تمام مشکلاتش پيروز گرديد و رمز پيروزي وحدت مردم است امروز نيز بايد اين وحدت را حفظ کنيم چرا کهوحدت يکي از نعمات خداوند بر انسان است.

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله در پايان خاطر نشان کرد: ولايت نعمت ديگري است که خداوند بر انسان‌ها عطا کرده و اگر مردم حول آن باشند هيچ اتفاقي نخواهد افتاد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وحدت ، اختلافات ، دشمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.