سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله بوشهري:

مسئولان با تدبیر و وحدت مشکل گرانی را حل کنند

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: مسئولان باید با تدبیر و وحدت، توطئه های اقتصادی دشمن را خنثی و مشکل گرانی و تورم را مرتفع کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، با اشاره به این که امروز مساله تورم و گرانی، دغدغه جدی مردم است، اظهار داشت: البته شرایط کشور این گونه نیست که مسئولان توجه نداشته باشند که باید در این اوضاع و احوال، باری از دوش مردم برداشته شود، ولی به هر حال مجموعه شرایط، یکسری مسایل ناخواسته را در فضای جامعه ایجاد کرده که به تشدید مشکلات منجر شده است.
 
وی افزود: اگر چه ملت و مسئولان، تحت تاثیر زمینه سازی های دشمنان قرار نمی گیرند، اما به هر حال تحریم ها تا حدی تاثیر خود را برجای گذاشته است و در این وضعیت، آن چه اهمیت می یابد حفظ وحدت و یکپارچگی مسئولان و تلاش و برنامه ریزی به منظور خنثی سازی توطئه های اقتصادی دشمنان است.
 
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: البته خوشبختانه شاهد همکاری خوب و مناسب دولت و مجلس در راستای مقابله با مشکلات اقتصادی هستیم که باید این روند ادامه یابد.
 
 
* دغدغه مراجع، بازتاب نگرانی های مردم است
 

امام جمعه قم با اشاره به دغدغه های اخیر مراجع معظم تقلید درباره وضعیت گرانی و تورم در کشور تصریح کرد: دغدغه مراجع و علما ناظر به دغدغه امروز مردم درباره گرانی ها وتورم است؛ چرا که به هر حال مردم به مراجع معظم مراجعه کرده و مشکلات و درد دل های خود را با آنان مطرح می کنند  و این بزرگان نیز طبعا بازتاب دهنده نگرانی ها و انتظارات و دلمشغولی های مردم هستند.
 
معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه همچنین با اشاره به این که مقام معظم رهبری در رابطه با مسایل و مشکلات مردم، تذکرات لازم را به مسئولان گوشزد کرده اند، گفت: امید است با تدبیر و وحدت مسئولان راهکارهایی برای حل مشکلات اندیشیده شود تا دست کم بخشی از مشکلات مردم حل شود.
 
آیت الله حسینی بوشهری در پایان تاکید کرد: مسئولان باید با همدلی، کارهایشان مکمل هم باشد و بتوانند با تقویت نگاه ها و رویکردها و البته دقت نظر در اظهار نظرها، کاری کنند که حداقل بخشی از مشکل گرانی و تورم مرتفع شود تا انشاالله این مرحله سخت و دشوار را نیز با سرافرازی پشت سر بگذاریم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.