سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های ایام مبارک دهه فجر به صورت ویژه در منطقه 4 برگزار می شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 4 گفت: در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ها و مسابقات فرهنگی، مذهبی و ورزشی مختلفی در این منطقه برگزار خواهد شد.

مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر برنامه ریزی های گسترده ای برای هر چه باشکوه تر برگزارکردن مراسم این ایام اله فرخنده در نظر گرفته شده است.
فرمانده حوزه مقاومت شهرداری منطقه 4 ادامه داد: به همین مناسبت نمایشگاه کتاب مطابق با سال های گذشته در محوطه ساختمان مرکزی منطقه برپا می شود و عموم شهروندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
کریمی با بیان اینکه ارج نهادن به مقام والای شهیدان 8 سال دفاع مقدس و یادآوری دلاور مردی های آنان در طول این مدت سرلوحه امور قرار دارد اظهار داشت: غبارروبی از قبور شهدای والامقام در بهشت زهرا(س) ودیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های این ایام خجسته است که با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدا صورت می گیرد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 4 تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم برای خواهران و برادران با حضور قاریان بین المللی قرآن کریم، نورانی بخش این ایام فرخنده خواهد بود.
وی با اشاره به سایر برنامه های دهه مبارک فجر بیان کرد: هماهنگی با سازمان انتقال خون جهت خون گیری از کارکنان، شرکت در مراسم مرقد مطهر و جایگاه جلوس حضرت امام خمینی(ره)، زیارت حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران و شرکت در نماز پرشکوه جمعه از جمله برنامه های دهه فجر است.
کریمی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، طناب کشی، مهارت های ورزشی و بدمینتون و شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، از دیگر اقدامات پیش بینی شده در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است./ف
برچسب ها: برنامه ، فجر ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.