شهردار منطقه 4، رفع نیازهای معیشتی بانوان سرپرست خانوار را یکی از مهمترین برنامه های در دست اقدام نام برد و گفت:اقدامات زیادی در جهت رفع مشکلات اين افراد صورت گرفته است.

حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: با همکاری موسسه توانمند سازی بانوان، طی 2 سال اخیر خدمات مختلفی در بحث اشتغالزایی برای بانوان بدسرپرست، سرپرست خانوار به ویژه سیده بدسرپرست صورت گرفته است و همچنان ادامه دارد.
شهردار منطقه 4 در ادامه از جانمایی و احداث 9 مسجد در منطقه 4 خبر داد و تصریح کرد: منطقه 4 دارای 136 مسجد است که کلنگ احداث یکصد و سی و هفتمین مسجد با حضور دکتر بیادی در مهر ماه به زمین زده شد و 9 مسجد با همکاری هیئت امنا و خیرین محلات در سطح منطقه جانمایی شده است و به زودی عملیات احداث این مساجد آغاز خواهد شد.
کریمیان ادامه داد: فرهنگ سازی و ایجاد فضای مطلوب برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی نیازمند تعامل و همفکری تمامی سازمان ها و نهادهای عمومی و خدماتی به ویژه حوزه ها و پایگاه های بسیج است.
وی با اشاره به تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر تبدیل شهرداری تهران از یک سازمان خدماتی به یک نهاد اجتماعی و خدماتی اظهار داشت: بسیج از جایگاه ویژه ای در بین مردم برخوردار است و برنامه هایی که با همکاری این نهاد مردمی و اجتماعی در طول 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است به موفقیت های چشمگیری رسیده است.
شهردار منطقه 4 خاطر نشان کرد: پایگاه های بسیج محلات چنانچه زمین هایی را در سطح منطقه شناسایی کنند به شهرداری اطلاع دهند تا این زمینه ها تبدیل به مسجد یا فضاهای فرهنگی و مذهبی شوند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار