مسئول امور ايثارگران منطقه 4 گفت: اولويت قرار دادن درخواست ها و نيازهاي خانواده هاي معظم شهدا و ارايه تسهيلات ويژه از جمله اقداماتي است كه همواره در اولويت برنامه هاي منطقه 4 قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4، محمد جهانشاهلو با اشاره به اينكه بيش از 10 هزار نفر از ايثارگران كلانشهر تهران در اين منطقه سكونت دارند افزود: با توجه به تاكيد شهردار محترم تهران مبني بر تكريم خانواده هاي معظم شهدا و رسيدگي به نيازها و درخواست هاي آنان اولويت قراردادن درخواست هاي اين خانواده هاي معظم و ارايه تسهيلات ويژه از جمله اقداماتي است كه همواره در اولويت برنامه هاي منطقه قرار دارد.
مسئول امور ايثارگران منطقه 4 ادامه داد: ديدار با 165 نفر از خانواده هاي معظم شهدا توسط شهردار منطقه و شهرداران نواحي، بازديد از شهرك شاهد و نصب 3 دستگاه آسانسور براي جانبازان قطع نخاعي اين شهرك از ديگر اقدامات صورت گرفته در بهار امسال بود.
جهانشاهلو تصريح كرد:‌ برگزاري 2 يادواره شهدا، اعزام خانواده هاي معظم شهدا به باغ موزه دفاع مقدس و مجموعه تفريحي حضرت قمربني هاشم از جمله برنامه هاي منطقه 4 در سه ماهه نخست امسال بود.
وي با اشاره به عملكرد 3 ماهه واحد ايثارگران منطقه در سال جاري اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال به مشكلات بيش از 300 نفر از خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران منطقه طبق دستور شهردار منطقه رسيدگي شده است.
در ادامه حسن كريميان شهردار منطقه 4 ضمن تشكر از اقدامات ارزنده مسئول امور ايثارگران منطقه در نحوه خدمت رساني و تكريم خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران بيان كرد: خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران حق بزرگي بر گردن اين نظام مقدس دارند و ما وظيفه داريم تا اين خانواده ها را مورد تكريم قرار دهيم و خوشبختانه واحد ايثارگران منطقه توانسته است در اين مدت اقدامات شايسته اي را انجام دهد.
كريميان با اشاره به برگزاري ديدارهاي هفتگي با خانواده هاي معزز شهداي سطح منطقه خاطرنشان كرد: ديدارهاي هفتگي با خانواده هاي معظم شهدا يكي از برنامه هاي مهم و حائز اهميتي است كه در طول هفته به صورت محله اي انجام مي شود و در اين ديدارهاي صميمي تلاش مي شود تا نيازهاي موجود در محلات و مشكلات آنان رفع و بررسي شود./ف
برچسب ها: شهدا ، ایثارگران ، رسیدگی ، نیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار