سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرمشاد در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی:

نظام تک‌قطبی با وحدت مسلمانان رو به افول است

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: جهان اسلام پیش از انقلاب اسلامی ایران با بن بست دیکتاتوری‎ها مواجه بود اما امروز توده‌های مسلمانان فرصت مشارکت پیدا کرده و همچنین اردوگاه حامیان جهان چندقطبی در مقابل نظام تک‌قظبی تقویت شده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، محمدباقر خرمشاد، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی برگزاری کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدهای بیداری اسلامی گفت: بیداری اسلامی اخیر فرصت‌ها و تهدیدهای فراوانی را فراروی امت اسلامی قرار داده است.

وی افزود: قدرت‌یابی و حاکمیت تفکر اسلام‌گرایی و فراهم آمدن فضای مناسب برای طرح آرمان فلسطین در جهان اسلام از مهم‌ترین فرصت‌های بیداری اسلامی است.

خرمشاد ادامه داد: جهان اسلام پیش از انقلاب اسلامی ایران با بن بست دیکتاتوری‎ها مواجه بود اما امروز توده‌های مسلمانان فرصت مشارکت پیدا کرده و همچنین اردوگاه حامیان جهان چندقطبی در مقابل نظام تک‌قظبی تقویت شده است.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پایان با تاکید بر تهدیدهای بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: در 2 سال گذشته شاهد قدرت گرفتن گروه‌های تندرو در جهان اسلام و تشدید شکاف‌های مذهبی بودیم که که این مسائل باید در سایه وحدت اسلامی محو شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وحدت ، اسلامی ، تهدید ، فرصت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.