سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هر گونه بازدید از تاسیسات منوط به اعتماد سازی آژانس است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه براساس مصالح کشور اجازه بازدیدهای گوناگون صادر شده است، گفت: با توجه به استفاده دشمنان از اطلاعات محرمانه کشور، هر گونه بازدید منوط به اعتماد سازی آژانس و طرف غربی خواهد بود.

سیدباقر حسینی نماینده زابل، زهک و هیرمند در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه به نتیجه رسیدن مذاکرات بیشتر به نفع کشورهای اروپایی خواهد بود، گفت: به نظر می‌رسد تا دور بعدی، مذاکرات نتایج مثبتی در پی خواهد داشت چرا که ادامه مذاکرات به نفع اروپا نبوده و قطعا باید به نتیجه مشخص رسید.
 
وی با بیان این که بازدید از پارچین بهانه‌ای برای غرب تبدیل شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با هر گونه بازدید مخالفتی ندارد چرا که قبلا نیز  بازدید صورت گرفته ولی نکته‌ای که باید در نظر گرفت، استفاده ابزاری از این بازدید در جهت پیشبرد منافع غرب در روند مذاکرات است.
 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس تاکید کرد: تاکنون براساس مصالح کشور اجازه بازدیدهای گوناگون صادر شده ولی با توجه به استفاده دشمنان از اطلاعات محرمانه کشور، هر گونه بازدید منوط به اعتماد سازی طرف مقابل و آژانس است.
 
وی خاطر نشان کرد: زمانی که حسن‌نیت غرب برای ما مسجل شود می‌توان در خصوص نحوه بازدید به مذاکره پرداخت در غیر این صورت هیچ نوع بازدیدی به صلاح نیست.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.