دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ادعاي فرانسه مبني بر درخواست از ايران براي پاسخگويي به زمان مذاكرات از سوي ايران به دليل فشارهاي اقتصادي است كه به فرانسه وارد مي‌شود و مي‌خواهد به هر واسطه‌اي از اين بحران خارج شود.

سیدباقر حسینی نماینده زابل، زهک و هیرمند در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در خصوص ادعاي مقامات فرانسه مبني بر پاسخگويي ايران درباره زمان و مكان برگزاري مذاكرات ايران و 1+5 گفت: اين ادعاي دولت فرانسه از جهات مختلف قابل بررسي است،آنها مي‌خواهند به نوعي اعلام كنند كه براي مذاكرات مشكلي ندارند و كوتاهي در روند مذاكرات متوجه ايران است و خود را مشتاق و طرفدار مذاكره و نتيجه‌گيري در اين خصوص نشان مي‌دهند.

وي افزود: اگر بخواهيم واقع‌بينانه به اين مسئله و پيامدهاي آن نگاه كنيم،اروپا از تحريم‌هاي اتخاذ شده عليه ايران سودي نمي‌برد و تنها منفعت سياسي آن متوجه آمريكا و رژيم صهيونيستي است،نبايد فراموش كرد كه اروپا با توجه به مشكلات اقتصادي كه دارد در تنگنا قرار گرفته است.

حسيني تصريح كرد: ادعاي فرانسه مبني بر درخواست از ايران براي پاسخگويي به زمان مذاكرات از سوي ايران به دليل فشارهاي اقتصادي است كه به فرانسه وارد مي‌شود و مي‌خواهد به هر واسطه‌اي از اين بحران خارج شود.

 دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پايان خاطر‌نشان كرد: ايران همواره به دنبال اين بوده كه با شفاف سازي مواضع خود از سوءاستفاده دشمنان پيشگيري كند پس دليلي ندارد كه ايران بخواهد از پاسخ در مورد زمان و مكان برگزاري نشست آتي با 1+5 امتناع بورزد.

انتهاي پيام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار