سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمي خبر داد

راه اندازی کارگاه تولیدی خیاطی در بند نسوان زندان مرکزی کرمانشاه

مسئول بند نسوان زندان مركزي كرمانشاه گفت: در راستای توسعه اشتغال مددجویان و ایجاد بستر مناسب مشارکت آنان در فعالیت‌های تولیدی، کارگاه تولیدی خیاطی در بند نسوان زندان مرکزی راه اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "کرمی" مسئول بند نسوان زندان مرکزی کرمانشاه، حرفه آموزی و اشتغال زایی مددجویان را از مهمترین اهداف ستاد کاهش زندان‌های کشور بر شمرد و اظهار داشت: توجه به ارتقاء مهارت و توانمندسازی مددجویان موجب خود باوری و خود اتکایی آنها می‌شود و پس از آزادی می‌توانند با اتکاء به مهارت‌های شغلی و توان تولیدی خود حضوری فعال در جامعه داشته باشند.

وي تصريح كرد: به منظور ارتقاء مهارت شغلی، پر كردن اوقات فراغت و ایجاد اشتغال مددجویان بند نسوان زندان مرکزی با نظارت شهبازی از مربیان و کار آفرینان زن برتر کشوری، کارگاه تولیدی خیاطی با حضور مسئولان این مرکز راه اندازی و آغاز به فعالیت کرد.

اين مقام مسئول افزود: در راستای توسعه اشتغال مددجویان و ایجاد بستر مناسب مشارکت آنان در فعالیت‌های تولیدی، کارگاه تولیدی خیاطی در بند نسوان زندان مرکزی راه اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
کرمی خاطرنشان كرد: بکارگیری مربیان مجرب و عقد قرار داد با کار آفرینان برتر کشوری علاوه بر افزایش کیفی آموزشها ، انگیزه لازم را برای فراگیری آموزش‌ها و مشارکت جدی مددجویان در فعالیت‌های تولیدی فراهم می‌کند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.