سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارشناس سیاست خارجی مطرح کرد

تاثیرگذاری رسانه‌های ایرانی دلیل اصلی تحریم‌های آمریکا و غرب

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رسانه‌های ایران اگر تأثیرگذار نبودند هیچ‌وقت مشمول تحریم‌ها نمی‌شدند لذا تحریم صدا و سیما امری طبیعی است.

عباس محمد‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحریم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا گفت: تحریم مسئله جدیدی برای ایران نبوده و از ابتدای انقلاب تا به امروز تحریم علیه کشورمان با شدت ادامه داشته اما مقامات غربی خود معترف به بی‌اثر بودن تحریم‌ها علیه ایران هستند.

وی تصریح کرد: غرب با اعمال تحریم علیه ایران به‌دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت بوده و به این خاطر در مدت اخیر تحریم‌ها علیه ایران افزایش پیدا کرده است.

محمد‌نژاد در ادامه اظهار داشت: رسانه‌های ایران اگر تأثیرگذار نبودند هیچ‌وقت مشمول تحریم‌ها نمی‌شدند لذا تحریم صدا و سیما امری طبیعی است.

وی ادامه داد: غربی که مدعی آزادی رسانه است به‌راحتی قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند لذا باید به افکار عمومی دنیا توضیح دهد چرا رسانه‌های یک کشور را تحریم می‌کند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌های ایران در تحقق بیداری اسلامی بسیار تأثیرگذار بوده که این امر به دلیل رعایت اصل بی‌طرفی و انتشار اخبار عادلانه از شبکه‌های ایران بوده است.


انتهاي پيام/

برچسب ها: ایران ، تحریم ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.