نماینده عرب کنست رژیم صهیونیستی تاکید کرد ملت فلسطین قربانی اصلی صهیونیسم جهانی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه روسیا الیوم ؛ درباره تلاش راستگرایان افراطی برای حذف نام او از فهرست نامزدهای انتخابات آینده کنست گفت: این تلاشها با انگیزه سیاسی انجام شد و بخشی از سیاست اسرائیل است. اسرائیل علیه عربها همواره اتهام تروریسم را مطرح می کند. هر فلسطینی که علیه اشغالگری، محاصره مناطق فلسطینی و علیه نژادپرستی و صهیونیسم مبارزه کند، با این سیاست اسرائیل روبرو می شود. آنها می خواهند حقوق شهروندی من را نقض کنند و من را مجبور کنند که امتیازات برای یهودیان را بپذیرم. آنها از ما می خواهند که ویران کردن خانه ها، مصادره زمین های فلسطینی ها و ماهیت یهودی اسرائیل را قبول کنیم.

الزعبی افزود: اسرائیل عربها و فلسطینی ها را در هر جایی که باشند، زیر فشار قرار می دهد و برای مصادره زمین های آنها تلاش می کند. فلسطینی ها قربانی اصلی صهیونیسم هستند. آنها عربهایی را خوب می دانند که همه سیاستهای این رژیم را بپذیرند و صدای اعتراضشان بلند نشود. اما هر عربی که به دنبال دفاع از حقوقشان باشد، از نظر آنها عرب بد است.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل می خواهد به فلسطینی ها در سرزمینهای اشغالی 1948 بگوید که اجازه مشارکت آنها در فعالیت ها و تحرکات به نفع ملت فلسطین را نمی دهد. اما ما به مبارزات سیاسی خود ادامه خواهیم داد. اقدامات سیاسی اسرائیل علیه تجمع ملی برای وادار کردن ما به عقب نشینی از مواضعمان است. ما از عملکرد خود عذرخواهی و عقب نشینی نمی کنیم. اگر نام من از فهرست نامزدان انتخابات حذف می شد، عربها انتخابات کنست را تحریم می کردند و اصول بازی سیاسی تغییر می کرد.

این نماینده کنست گفت: ما به دفاع از حقوقمان در همه زمینه ها ادامه می دهیم و می خواهیم مانع از مصادره زمینهای بیشتر شویم و حتی تلاش می کنیم زمینهای مصارده شده هم به صاحبان اصلی آنها بازگردانده شود. با فقر و بیکاری در مناطق عرب نشین اسرائیل باید مبارزه شود و زیرساختها در این مناطق بهبود پیدا کند. البته ما خود را بخشی از ملت فلسطین می دانیم و می خواهیم هویت خود را حفظ کنیم. باید مشخص شود که ما ساکنان اصلی این سرزمین هستیم. باید نژادپرست بودن سران اسرائیل که برای دادن هویت یهودی به این رژیم تلاش می کنند، رسوا شود. ما برای متحد شدن احزاب عرب در اسرائیل آمادگی داریم. ما تلاش می کنیم عربها را به مشارکت بیشتر در انتخابات کنست راضی کنیم، زیرا هر چه بیشتر شرکت کنند ما کرسیهای بیشتری را به دست خواهیم آورد.
برچسب ها: صهیونیسم ، فلسطین ، قربانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار