سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئوفيان در تشريح جزئيات جلسه شب گذشته جبهه ايستادگي:

نشست مشترک با جبهه پيروان/ اضافه شدن حجت‌الاسلام شاهرودي و ملکي/ ديدار با عارف و ائتلاف 1+2

عضو شوراي مرکزي جبهه ايستادگي گفت:حجت اسلام "موسوی شاهرودی" به سمت مسئول کمیته روحانیون منصوب و "بهنام ملکی" به عنوان عضو شورای عالی به این جبهه پیوستند و تا دوهفته آينده نشست مشترک جبهه پيروان و جبهه ايستادگي برگزار مي‌شود.

ابوالقاسم رئوفیان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در راستای تصمیمات اخیر جبهه ایستادگی اظهار داشت: در جلسه شب گذشته این جبهه به بررسی انتخابات سال آینده  و همچنین  معرفي دو عضو جديد پرداختيم.

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی گفت: حجت الاسلام "موسوی شاهرودی" به عنوان مسئول کمیته روحانیون منصوب و "بهنام ملکی" به عنوان عضو شورای عالی به این جبهه پیوستند.

وی با بیان اینکه افراد گروه‌ها و شخصیت‌های دیگری که اعلام آمادگی برای همکاری با این جبهه را داشتند در دست بررسی شورای عالی هستند.

رئوفیان با اشاره به دیدار با شخصیت‌ها و احزاب و گرو‌های سیاسی تصریح کرد: با هدف تعامل در راستای تحقق استراتژی وحدت جبهه ایستادگی پیشگام برای مذاکره و نامه نگاری با احزاب مختلف بهستيم که در اين راستا جبهه پیروان پیشنهاد ما را مبنی بر تشکیل جلسه مشترک و  بررسي‌راه‌های رسیدن به وحدت اعلام کرده که تا دو هفته آینده این نشست مشترک تشکيل مي‌شود.

وی گفت: انتخابات شوراها به دلیل همزمانی آن با ریاست جمهوری از اهميت زيادي برخوردار است لذا ستادهای جبهه ايستادگي در شهرها بحث انتخابات شوراها را پیگیری می‌کنند و طي فراخوانی در جهت آمادگی افراد  برای شرکت در انتخابات اين تشکل آمادگي بررسي احزاب و گروه ها را دارد و و فعالان در اين عرصه مي‌توانند از طريق  سایت جبهه سوابق خود را ارائه دهند.

رئوفیان اظهار داشت: پس از بررسی‌های لازم در رابطه با اشخاص و گروه‌ها به جمع بندی برسر مصادیق خواهیم رسید.

وی با بيان اينکه جبهه ايستادگي در صدد مذاکره و گفتگو با نامزدهایی است که تصمیم جدی برای حضور در عرصه رقابت دارند، گفت: در صورت توافق، ديدار هايي را با محسن رضایی، منوچهر متکی، مصطفی پورمحمدی، عارف، و همچنین ائتلاف 1+2 خواهیم داشت.

عضو شوراي مرکزي جبهه ايستادگي خاطر نشان کرد: اولويت جبهه ايستادگي ارائه برنامه‌هاي اقتصادي از سوي نامزدهاي رياست جمهوري است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.