سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري همايش حمايت از مردم بحرين در اردن

همايش گفتگو درباره حق مردم بحرين براي تعيين سرنوشت خود در امان پايتخت اردن برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ شرکت کنندگان در اين همايش بر عادلانه بودن خواسته هاي مردم و مخالفت با دخالت هاي خارجي در امور اين کشور تاکيد کردند.  اين همايش با عنوان "انقلاب فراموش شده بحرين" برگزار شد. 

محمد الجيوسي کارشناس مسائل سياسي گفت: در اين همايش اوضاع بحرين از زاويه انقلاب که در واقع انقلابي فراموش شده در ميان کشورهاي عربي به شمار مي رود و نيز واقعيت هايي که مردم بحرين با آن روبرو هستند اعم از ظلم و ستم رژيم سياسي اين کشور عليه مردم بررسي شد. سخنرانان در اين همايش بر عدالت مسئله بحرين در برابر ظلم و ستم رژيم اين کشور تاکيد کردند و افزودند مردم اين کشور حق دارند نظرات خود را به صورت مسالمت آميز بيان کنند. 

منيره القهوچي نويسنده عرب که در اين همايش حضور داشت به افزايش ظلم و ستم عليه مردم بحرين اشاره کرد و افزود مردم اين کشور خواستار حقوق مشروع و انساني خود هستند اما اين رژيم سرکوبگر همچنان به قتل و سرکوب اين ملت ادامه مي دهد. انقلاب بحرين فراموش شده است. 

رنا سعدالدين از جمله شرکت کنندگان در همايش گفت: آنچه در بحرين روي مي دهد يک انقلاب مسالمت آميز است و مردم خواسته هاي به حق و مشروع خود را مطرح مي کنند. اين در حاليست که حوادث بحرين بايکوت رسانه هاي شده است و اخبار حوادث اين کشور منعکس نمي شود و انقلاب اين کشور به عنوان انقلابي غيرقانوني به تصوير کشيده مي شود. 
برچسب ها: اردن ، همایش ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.