سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه جشنواره سي و يكم فيلم فجر؛

خسرو نقيبي:اميدي به فيلم مهرجويي ندارم

امسال در جشنواره فيلم فجر نسبت به فيلم داريوش مهرجويي نااميد اما مشتاق به تماشاي فيلم حاتمي كيا هستم.

خسرو نقيبي، منتقد و فيلم نامه نويس، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص مديريت علي اصغر پورمحمدي قائم مقام وزير ارشاد گفت: با توجه به زمان كوتاه براي انتخابات آينده رياست جمهوري، پور محمدي فرصت چنداني براي حل بحران هاي سينما ندارد.
وي ادامه داد: تاثيرگذاري قائم مقامي و مديريت آن زماني بيشتر مي شد كه پور محمدي به دليل باهوشي و تاثيربخشي زودتر به اين سمت مي‌رسيد.
نقيبي در خصوص ويژگي مديريتي پور محمدي تاكيد كرد: ويژگي مثبت وي در دوران مديريت خود در شبكه 3 اين بود كه هميشه پاي آدم ها و هنرمندان مي‌ ايستاد.

*مشتاق تماشاي چمران هستم
وي در ادامه صحبت هايش در خصوص جشنواره فيلم فجر حضور كارگردانان متفاوت اظهار داشت: امسال با وجود تمايل بسيار به تماشاي آثار برخي از كارگردانان نسبت به حاصل كارشان بسيار نگران هستم.
نقيبي ضمن اشاره به طرفداري از حاتمي كيا به شكل سنتي افزود: امسال مشتاق ديدن فيلم هاي "چمران" و "زندگي آقاي محمودي" و "بانو" هستم و در صورتي كه فيلم رستاخيز صرفا به دنبال قضيه حماسي سازي نرفته باشد تاثيرات بسزايي را از خود برجاي مي گذارد.
وي ادامه داد: اصولا بعد از فيلم روز واقعه هر فيلمي كه يك را دو كند، استقبال مي كنم و در ضمن هيچ اميدي به فيلم مهرجويي ندارم.
نقيبي در خصوص حضور برخي از بازيگران مطرح در جشنواره امسال تاكيد كرد: اميدوارم فريبرز عرب نيا و حامد بهداد امسال در جشنواره فيلم فجر بدرخشد و هميچنين اكبر عبدي بازيگر وابسته  به هدايت كارگردان در پرتو كنترل كارگردان توانايي درخشش دارد در غير اين صورت نمي‌تواند گليم خودش را از آب بيرون بكشد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.