مدیرعامل انجمن سینمایی جوانان ایران در آیین اختتامیه جشنواره منطقه ای اترک تصریح کرد: سینمای حرفه ای ما مدیون سینمای جوانان و حوزه فیلم کوتاه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان فصل 4-اترک، هاشم میرزاخانی، مدیر عامل انجمن سینمایی جوانان ایران در این آیین که امشب (23 اسفند) با حضور رییس سازمان سینمایی امور سمعی و بصری در محل سالن سینما گلشن شهرستان بجنورد برگزار شد، با ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سینما گران جوان و دست اندکاران اجرای جشنواره، گفت: هر فصل یک جشنواره برگزار شده است و حضور هنرمندان متعدد در بخش های فیلم کوتاه، فیلمنامه، پوسترفیلم و عکس جایگاه ویژه ای به این جشنواره داده است.

وی بیان کرد: برگزیده های جشنواره که تندیس کسب کنند آثارشان به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه پیدا می کند.

وی گفت: در بین فیلمسازان و فعالان حوزه سینمای کشور برگزیدگانی داریم که از همین جشنواره ها کار خود را شروع کرده اند و قله های رفیع سینمای جهان را فتح کرده و می درخشند.

میرزاخانی افزود: سینمای حرفه ای ما مدیون سینمای جوانان و حوزه فیلم کوتاه است.

ریس هیئت مدیره انجمن سینمای جوانان ایران بیان کرد: با حمایت های رییس سازمان سینمایی، دفاتر سینمای جوانان در استان ها تجهیز شده اند و از جوانان علاقمند می خواهیم با مراجعه به این دفاتر و همکاری نزدیک با مسئولان استان ها نسبت به تولید آثار بومی استان خود اقدام کنند و بدانند از آن ها حمایت های جدی خواهد شد.

میرزاخانی بیان کرد: زمینه حضور فیلم کوتاه در جشنواره فیلم فجر فراهم شده و فیلم های کوتاهی که متشکل از یک موضوع واحد باشند، قابلیت نمایش در جشنواره سی و یکم فیلم فجر را دارند و امیدواریم آثاری در خور تولید شودتا جایگاه رسانه ای مستقل را در این جشنواره بین المللی تثبیت کند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.