سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خراسان رضوي؛

نام نویسی بیش از دو هزار و 500 پزشک در برنامه پزشک خانواده

دبیر ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع خراسان رضوی از نام نویسی بیش از دو هزار و 500 پزشک در برنامه پزشک خانواده استان خبر داد .

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا؛ دکتر رضا سعیدی اظهار داشت: تا کنون یک هزار و 673 پزشک عمومی ، 777 پزشک متخصص و 148 پزشک فوق متخصص آمادگی خود را برای همکاری در برنامه پزشک خانواده اعلام کرده اند .

وی با اشاره به اینکه در برنامه پزشک خانواده بیش از چهار میلیون نفر از شهروندان شهرهای قوچان ، درگز، فریمان ، تربت جام ، چناران ، خواف ، تایباد،سرخس ، کاشمر ، مشهد ،گناباد ، سبزوار ، تربت حیدریه و نیشابور زیر پوشش قرار می گیرند اظهار داشت :‌در حال حاضر نام نویسی پزشکان در برنامه پزشک خانواده ادامه دارد و تمامی پزشکان عمومی ،متخصصی و فوق متخصص می توانند با مراجعه به سامانه 1590.IR نسبت به نام نویسی اقدام کنند .

دبیر ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع خراسان رضوی با اشاره به اینکه با اجرای برنامه پزشک خانواده علاوه بر ارتقاء سطح سلامت جامعه ، بسیاری از هزینه های درمانی کاهش می یابد اظهار داشت: ‌در برنامه پزشک خانواده اغلب خدمات سطح یک از جمله ویزیت پزشک ،‌مشاوره ، تزریقات ، پانسمان و اقلام دارویی نیز در چار چوب قوانین و مقررات ادارات بیمه رایگان می باشد .

دکتر رضا سعیدی افزود :‌در صورتی که بیمار در قالب نظام ارجاع به سطح دو و سه مراجعه نماید 10 درصد هزینه ویزیت متخصص و فوق متخصص و 5 درصد خدمات بستری می بایست توسط بیمار پرداخت شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.