سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش آمريکا براي ايجاد مرکز رسمي جاسوسي در لبنان

آمريکا به بهانه ايجاد مرکز ارتباطات نظامي در لبنان براي ايجاد مرکز رسمي جاسوسي در اين کشور تلاش مي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبري المنار ؛ منابع رسمي آگاه فاش کردند ارتش آمريکا از طريق سفارت اين کشور در بيروت از شوراي ناظر بر ارتباطات خواسته است مجوز ايجاد يک مرکز بزرگ ارتباطاتي را در خاک لبنان صادر کند. به احتمال زياد اين مرکز در منطقه اي که سفارت آمريکا يعني محله عوکر در بيروت قرار دارد ، ايجاد خواهد شد.

يک منبع در وزارت ارتباطات لبنان در تلاش براي پاسخ به پرسشي در اين خصوص گفت موضوع در وزارت ارتباطات در حال بررسي است و براي تصميم گيري به هيئت دولت واگذار خواهد شد.يک منبع در يک حزب برجسته مسيحي لبناني در بين اکثريت گفت يکي از وزيران مربوطه گفته است آمريکايي ها چنين درخواستي را مطرح کرده اند .

وي گفت :آمريکايي‌ها امکان دارد درخواستهاي مشابهي را از چند کشور ديگر عربي درخاورميانه مطرح کرده باشند و پاسخ مثبت دريافت نکرده اند در نتيجه ما لبناني ها بايد ماهيت فني اين مرکز و دامنه فعاليت آن و هدف از کاربري آن را بررسي کنيم تا مشخص شود آيا هيچ گونه ماهيت جاسوسي خواهد داشت ؟ و آيا امکان دارد که بر آزادي مخابراتي در لبنان تأثير منفي بگذارد يا خير .اين منبع درخواست کرد با اين پرونده پيش از ورود به ابعاد اطلاعاتي و امنيتي ، ابتدا به شيوه فني برخورد شود.

برچسب ها: جاسوس ، آمریکا ، لبنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.