سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوچکی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تعداد امضاء نمايندگان براي استیضاح وزیر آموزش و پرورش از حد نصاب گذشت

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تاکنون بیش از 30 نفر از نمایندگان امضا کننده این طرح هستند كه و اگر این طرح در صحن علنی قرائت شود تعداد امضا کنندگان به بیش از 70 نفر افزايش خواهد داشت.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم گیلان و رشت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با تعداد امضا کنندگان طرح استیضاح وزير آموزش و پرورش، اظهار داشت: تاکنون بیش از 30 نفر از نمایندگان امضاي خود را براي استيضاح حاجي بابايي ثبت كرده‌اند و  چنانكه این طرح در صحن علنی قرائت شود، تعداد امضا کنندگان به بیش از 70 نفر نیز خواهد رسيد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: نمایندگان امضا کننده این طرح انتظار داشتند پس از حادثه پیش آمده در پیرانشهر حاجي بابايي به علت کاستی در زیر ساخت‌های آموزشی کشور سريعا اقدام به رفع آن كند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش با بروز حادثه آتش سوزي مدرسه پيرانشهر براي رفع مشکلات زیر ساختی اقدام عاجلي ارائه نكرد.
 
کوچکی‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: استیضاح حاجي بابايي روند استیضاح پیشین را طی نخواهد کرد چرا که نه حاجی‌بابایی توان اصلاح زیر ساخت‌های آموزش و پرورش را دارد و نه نمایندگان از رای خود باز می‌گردند و ما شاهد حضور وی در صحن علني پارلمان جهت پاسخگویی وی به مردم و نمایندگان خواهیم بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پلرلمان ، امضا ، استیضاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.