سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالجبار کاکایی در نشست عصر شعر و ترانه:

مرحوم خلیل عمرانی از برترین‌های ادبی انقلاب اسلامی بود

عبدالجبار کاکایی، ترانه‌سرا و شاعر، مرحوم خلیل عمرانی را شاعری بزرگ توصیف کرد که وجه انسانی‌اش بر وجه شاعر بودنش برتری داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران؛ وی که در نشست عصر "شعر و ترانه"در فرهنگسرای ارسباران سخنراني كرد با انتقاد از این که رسانه‌ها چنان که شایسته "عمرانی" بود به وی نپرداختند، از کم توجهی مسئولان فرهنگی به وضعیت شاعرانی چون "عمرانی" که از زمره برترین‌های ادبی انقلاب اسلامی بوده‌اند گلایه کرد.
لازم به ذكر است؛ خلیل عمرانی، شاعر کتاب "ساعت به وقت شرعی دریا" روز یکشنبه 19 آذر در 48 سالگیو پس از یک دوره بیماری کوتاه در بیمارستان قلب تهران درگذشت.
 مروارید فراموش "گزیده غزل‌ها" ، "گزیده شعرها" و آثار پراکنده وی در نشریات و مجلات در حوزه "دفاع مقدس" از جمله آثار این شاعر آیینی در 48 سال زندگی ارزشمندش بود.
بنابراين گزارش؛ روز گذشته شصت و نهمین نشست عصر شعر و ترانه با حضور علاقه‌مندان به حوزه ادبیات برگزار شد و در آن، شاعران و ترانه سرایان به ارایه تازه‌ترین اشعار و ترانه‌های خود پرداختند.
همچنين؛ آریا عظیمی‌نژاد، آهنگساز و تنظیم کننده آلبوم مناسبتی "ساقی سرمست"، مهدی مظفری ساوجی "شاعر"؛ رضا مهدوی "پژوهشگر و استاد دانشگاه و مدیر سابق موسیقی در حوزه هنری ومحسن کریمی "ترانه‌سرا" از جمله میهمانان این نشست بودند.
گفتني است؛ عصر شعر و ترانه با مدیریت عبدالجبار کاکایی سه‌شنبه اول هر ماه در فرهنگسرای ارسباران میزبان هنرمندان و دوستداران ادب و هنر کشور است./ص

برچسب ها: ارسباران ، شعر هنر ، ادب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.