سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

برگزاری همایش مبارزه با صهیونیست در کرمان

همایش بزرگ مبارزه با صهیونیسم با شعار "غزه طنین مقاومت" امروز با حضور سخنگوی وزارت امور خارجه و مدیرکل تشکل های سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان در محل تالار حافظ دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، مجتبی اکبری  امروز در همایش بزرگ مبارزه با صهیونیسم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اشاره به فعالیت های جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار کرد: امروز 104 هزار دانشجو در قالب تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد فعالیت دارند.

وی افزود: 250 تشکل سیاسی، 300 هیئت دانشجویی مذهبی و 150 هیئت اساتید در این راستا در سطح دانشگاه های آزاد فعالیت می کنند.

اکبری تصریح کرد: تشکل های ما در استان لرستان اقتصاد مقاومتی را دنبال می کنند، استان کرمانشاه دانشگاه اسلامی و استان کرمان با توجه به اینکه پیشینه ضد صهیونیسم دارد، مهد جنبش دانشجویی ضد صهیونیسم است.

وی با بیان اینکه جنبش دانشجویی پیگیر منویات مقام معظم رهبری است اظهار کرد: آرمان خواهی، آرمان گرایی، ضد استکبار و ضد صهیونیست بودن، مطالبه گری، پرسش گری و ... از جمله مسائلی است که در دانشگاه ها در دستور کار داریم.

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد افزود: بعد از تغییرات در دانشگاه آزاد، این آمادگی به وجود آمده و امروز دانشگاه آزاد دانشجو محور است و دانشجویان می توانند مطالبات خود را از مسوولان دانشگاه و کشور داشته باشند.

در همایش بزرگ مبارزه با صهیونیسم بیانیه دانشجویان قرائت و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا در سالن طنین انداز شد./س

برچسب ها: برگزاری ، همایش ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.