سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نویسنده کتاب پایی که جا ماند:

وظیفه افسران جنگ نرم از مسئولیت رزمندگان دفاع مقدس کمتر نیست

امروزه نسل جوان ما مخصوصاً قشر دانشجویی باید نسبت به وظیفه و مسئولیت سنگین افسری در جنگ نرم طبق فرمایشات رهبری معظم انقلاب حساس تر و موقعیت شناس تر باشند و بدانند که این وظیفه اگر بیشتر از مسئولیت رزمندگان جنگ تحمیلی نباشد کمتر نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، سید ناصر حسینی پور در نشستی که به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در سالن فارابی بیمارستان شهید محمدی برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی، هرمزگان آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد با تشریح مدل جنگ تحمیلی و مقایسه آن با حماسه کربلای حسینی تصریح کرد: این مدل تن در مقابل تانک نام دارد و جالب است که این مقاومت مصداق بارز تن و خون در مقابل شمشیر و آن محرم 41 هجری قمری است.

وی همچنین گفت: خیلی خوشحالم که امروز این گونه فرزندان  حسین(ع) در سراسر جهان حضور دارند و غيرتمندانه زندگی می کنند و آیا کسی هست که بتواند با این افتخار و آسودگی عنوان کند که من از نوادگان یزیدیان هستم؟ حتی اگر کسی هم باشد اسناد آن را مخفی می کند نه این که آن را علنی کند.

در ادامه دکتر شکاری رئیس دانشگاه ، پیشرفت ما و افتخارات کسب شده دانشگاه در طی این مدت پرداخت و دانشجویان را سرمایه های معنوی کشوری جوانان خواند.

سپس حجت الاسلام تقوی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به تشریح آرمان ها و اهداف دانشجوی واقعی پرداخت و از دانشجویان نسبت به تلاش برای نیل به اهداف نظام و مطالبات رهبری معظم انقلاب از قشر دانشجو درخواست همت و پشتکار بیش از پیش داشت.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم به دانشجویان برتر فرهنگی، علمی و ورزشی دانشگاه از رشته های مختلف تقدیر به عمل آمد و به رسم یادبود هم هدیه ای به سید ناصر حسینی پور نویسنده کتاب پایی که جا ماند اهدا شد.

همچنین از نکات جالب این مراسم این بود که علاوه بر جایزه یک جلد کتاب پایی که جا ماند که البته با دست خط آقای حسینی پور هم متبرک شده بود اهدا شد تا برکتی باشد بر کلکسیون افتخارات آنان./ع2
برچسب ها: مقدس ، افسری ، جنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.